Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Wolkje schreef:Een tijdje geleden las ik iets over een Amerikaan die bij een veulen een been had laten amputeren en er ook een prothese aan had laten meten.
Daar sprak iedereen zo'n lof over, wat had die toch een groot hart voor zijn dieren!
En nu doen de -ik citeer- "zandbakbewoners" hetzelfde, en dan is het ineens dieronterend?
Raar.
Wolkje schreef:Een tijdje geleden las ik iets over een Amerikaan die bij een veulen een been had laten amputeren en er ook een prothese aan had laten meten.
Daar sprak iedereen zo'n lof over, wat had die toch een groot hart voor zijn dieren!
En nu doen de -ik citeer- "zandbakbewoners" hetzelfde, en dan is het ineens dieronterend?
Raar.
Raar.
ptiteblue schreef:Fokken doen ze daar bijna niet, ze kopen liever bewezen sportpaarden dan Tijd verliezen met fokken.
Trouwens ze kopen ook weinig hengsten omdat ze te lastig zijn tijdens de coursen.
fransje23 schreef:![]()
![]()
__elise__ schreef:Het geknutselde been in het eerste filmpje lijkt ook nog eens veels te kort.
Dat been is niet geknutseld alleen geamputeerd... Paard steunt op het stompje.
Doet me zeer aan het hart om te zien hoe deze paarden worden uitgebuit