Trailersticker voor veiliger vervoer van paarden

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

baudyh

Re: Trailersticker voor veiliger vervoer van paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 09:42

Niet zo negatief zeg. Leuk juist dat er zo iets gedaan word.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 10:11

Maar wat let ons om met een groepje een eigen sticker te bedenken en die te laten printen. Prijs zal best meevallen

WhiteLogness

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 10:14

tamary schreef:
olga schreef:
Volgens mij is de sticker maar klein. Ik kan nergens een afmeting vinden.

[ Afbeelding ]
Van de facebookpagina, ding is inderdaad te klein, kan ook niet anders met prijs van 2,50.

Gewoon de hele trailer volplakken :D

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 10:20

Idee is prima, uitvoering nog al om te janken wat mij betreft.

Formaat te klein
Gebruikte symbolen niet duidelijk.

En ff serieus, denk je echt dat mensen in een file 10 mtr afstand houden, of bij een stoplicht? Daar drukt dan direct een ander z'n voertuig tussen in de file om vervolgens het bordje te zien :Y)

Leen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 10:45

Misschien was het duidelijker geweest als ze een dubbele pijl gebruikte als symbool ipv. 'een is groter dan' teken.

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 10:59

MarliesV schreef:
Idee is prima, uitvoering nog al om te janken wat mij betreft.

Formaat te klein
Gebruikte symbolen niet duidelijk.

En ff serieus, denk je echt dat mensen in een file 10 mtr afstand houden, of bij een stoplicht? Daar drukt dan direct een ander z'n voertuig tussen in de file om vervolgens het bordje te zien :Y)

Als nietsvermoedende chauffeur zie je bij een stoplicht dat bordje denk ik ook pas als je er al dicht op staat. En dat vrachtwagenchauffeurs op sommige plekken strak aansluiten is soms ook om ander verkeer niet te hinderen, dus dan doen ze dat en zien dan dat bordje.. tja dan ga je niet ineens in de achteruit. :+

In langzaamrijdend verkeer houden vrachtwagenchauffeurs sowieso wel ruim afstand is mijn ervaring. Bij echt stilstaand verkeer kunnen ze evt. hun motor even uitzetten als ze er echt dicht op zijn komen te staan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 11:19

Leuk bedacht, maar de uitvoering kan nog beter. Zowel qua formaat als symbolen.

Nu staat er letterlijk dat auto + trailer langer dan 10 meter is (groter dan teken tenslotte). Als je wilt duidelijk maken dat er 10 meter afstand gehouden moet worden bij een stoplicht zou ik ervan maken: stoplicht symbool voor de auto en het > vervangen door <->. Dat in een groter formaat is iig al veel logischer.

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 20:21

Zelf houd ik ook geen tien meter afstand achter een trailer bij het stoplicht ofzo, jullie wel dan?
Wel meer dan achter een gewone auto hoor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 21:43

Mijn ervaring is ook dat niemand dat doet en dat ook geen enkel probleem is voor mijn paarden.
Is wel een probleem dan denk ik dat zeiltje omlaag doen een veel beter oplossing is dan te verwachten dat opeens iedereen wel afstand gaat houden vanwege een magische sticker :+.

Santos_05
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 22:05

Voor mij zou het zijn om de medeweggebruiker bewust te maken dat er een levend dier in staat. Dat wordt vaak 'vergeten' ;)

Daar zou ik wel een sticker voor willen en deze geeft niet echt weer wat ik bedoel. Als ze het > teken zouden vervangen door <=> zou ik hem wel willen.

ElCid

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 07:43

Maar uit de sticker kan ik ( en anderen ook niet, lijkt mij) opmaken dat er een levend dier instaat; er staat een auto met aanhanger op die echt niet iedereen herkent als paardentrailer. Waaruit zou moeten blijken dat er een levend dier in staat?