Niobe schreef:Er zit nogal een verschil tussen pennyteut en onzinnig gespeculeer..
Het is geen onzinnig gespeculeer Laurie.
Picasso schreef:Je twijfelt aan de beweegredenen waarom het paard een pauze heeft. Maar maakt het iets uit waarom hij thuis blijft?
Ik twijfel niet. Ik weet waarom. Maar jullie willen blijkbaar de waarheid niet in zien en geloven in de mooie verhalen die dus kul zijn.
Hij blijft om een reden thuis. Ze had hem graag genoeg willen starten maar dat gaat helaas momenteel niet.
...
Het is echt wel meer dan een paar proefjes. Dat beest moet daar ook komen op de een of andere manier, van hot naar her gesleept, in een vreemde stal staan.. laten we niet vergeten dat dat mentaal ook echt wel stress oplevert. En dan hebben we het nog niet gehad over het intensieve trainen naar zo'n wedstrijd toe. Met de informatie die ik als buitenstaander heb vind ik het een verstandige keuze, en Valegro zal zichzelf er denk ik niet om in slaap huilen.
Ik weet niet wat er allemaal voor concoursen zitten tussen de FEI wereldbeker en Rio (lol, ik weet niet eens wanneer Rio precies is) maar nergens staat toch dat 'ie in de tussentijd helemaal niet meer op concours gaat? Tenzij jij er meer over heb gelezen, maar neem dan ook even de moeite om te onderbouwen.
...