Loveskary schreef:En hoezo spreek ik mezelf tegen luister eens goed de mijne krijgt geen kans om dieren te pakken of om na te jagen zit altijd aan de riem,maar als een andere hond de mijne aanvalt dan laat ik de mijne wel los moeten ze die joekel maar bij zich houden laat me dier niet bijten.
En hoor wie het zegt love western jij zegt dat jou hond zich moet kunnen verdedigen en als dat beest van jou nu eens uitbreekt en hij valt een hond van iemand aan van diegene waar de hond van aan de riem zit is het wel jou fout omdat jij dat beest maar bij je moet houden zorgen dat het niet kan ontsnappen.
Jij spreekt je wel heel erg tegen.
Hond moet onder appel staan ten alle tijden anders hoort het beest niet los te lopen als die een andere hond tegen komt gaat die zeker vechten of niet vind het wel aso van je dat je dat beest los laat en niet voldoende onder appel hebt staan.

Ooit gehoord van interpunctie? En voor de rest lees ik een paar vooroordelen die niet kloppen.
En tussen een ongelukje en iets expres doen. Zit een wereld van verschil. Maar ik laat die van mij iig niet los, als een ander hem aanvalt. Daarnaast neem ik ten allertijde de schuld op mij,als het mijn fout is. En probeer ik de risico's zoveel mogelijk te beperken.
En die van mij loopt alleen los waar ik het veilig acht. Waar geen vee en wild rondloopt.

Die kennissen maken tekst een stuk beter leesbaar.