Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maartje1990 schreef:Diegene die pijn hebben hebben dan denk ik geen goede sportbh. Ik heb, met mijn cup G, nergens last van.
.
naden gebarsten, 3 dubbel gestikt met zeer veel ruimte op de stof...
LBLGypsyCobs schreef:Ik ben jaren terug eens in korte tijd veel afgevallen, dat maakte dat m'n Dtjes nu Btjes zijn.
Maar qua rijden mis ik ze niet, hoewel ik moet zeggen dat ik daarvoor ook zelden last had.
Aan de hand van dit onderzoek valt me wel op dat grote borsten vrouwen er van weerhoudt om te rijden, maar ik zie vaak genoeg om me heen dat overgewicht dat niet doet.
Blijkbaar is pijn bij ons zelf belangrijker dan dat van het paard.

Sleeper schreef:Er zijn ontzettend veel vrouwen die met slechte beha's paardrijden. Ook dames met kleinere cupmaten. Ik begrijp soms niet dat ze dat zelf niet voelen. Zit je keurig recht en rij je netjes zie je de voorkant alle kanten op bewegen. Zelfde geldt trouwens voor heel veel hardlopende dames. Al doet het (nog) geen pijn dan nog is het verstandig om je borsten goed in te pakken. Geef wat meer geld uit voor een sportbeha, zit een stuk prettiger. Ook met een grote cupmaat.
smurffie schreef:Voor mij is het wel een reden om soms niet te rijden. Mijn heerlijke cup h wil Nik absoluut tegen houden; een sportbh kan ik niet in ademen, schijnbaar hebben de meeste merken niet begrepen dat een 75h niet plat gedrukt kan worden zonder onder je kin te zitten. Een goede bh en opletten wat ik doe, op pijnlijke dagen een bp aan dan gaat het prima. Maar mij weerhouden van rijden? Nee daarvoor geniet ik teveel.