Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sandyjorgen schreef:Wat n onzin zeg, ben echt benieuwd wat het daadwerkelijke belang van de klagers is.
Babootje schreef:Ayasha schreef:Als ik het goed begrijp wist die "beste man" al 5 jaar dat het maar voor 5 jaar zou zijn... Hij had dus 2 jaar geleden toen het op z'n einde ging lopen al kunnen beginnen zoeken.
Precies!
III schreef:Is bekend wanneer de gemeente met een uitspraak komt? Ik bedoel wat zijn de volgende stappen?
Als ik daar op stal zou staan, zou ik nu toch echt om mij heen ga kijken voor een nieuwe stal!
Waves schreef:Als jij een hypotheek van tonnen aangaat op basis van afspraken dat die paardentoko na 5 jaar verdwijnt dan sta je in je recht als je eist dat deze afspraken worden nagekomen.
Babootje schreef:Waves schreef:Als jij een hypotheek van tonnen aangaat op basis van afspraken dat die paardentoko na 5 jaar verdwijnt dan sta je in je recht als je eist dat deze afspraken worden nagekomen.
Hmm zo zwart / wit ligt het nu ook weer niet. Vergeet niet dat er al een stal zat "Polanerduin" maar dat was een pension dressuurstal met (denk ik) heel wat minder herrie.
Maar trappelende paardenvoeten hebben er denk ik toch al wel zo'n 25 jaar gestaan.
Toydoll schreef:Wat kunnen mensen toch ZEIKEN zeg.
En dat ie 'r 5 jaar in ieder geval mocht zitten; en de gemeente toch geen geld heeft om te bouwen, lekker met nog 5 jaar verlengen lijkt mij.
Dat er gezegt wordt dat ie er voor bepaalde periode sowieso mag zitten wil niet zeggen dat je er daarna ook perse uit moet. Wij huurde zo ook jarenlang een loods op grond van de gemeente (project ontwikkelaar) wat woonwijk zou moeten worden, maar er was nog geen geld. Werd ook telkens verlengd. Natuurlijk weet je dat het ooit, ooit moet je er echt uit; maar zolang er toch niet gebouwd wordt, kan je net zo goed blijven zitten.
Toydoll schreef:Wat kunnen mensen toch ZEIKEN zeg.
En dat ie 'r 5 jaar in ieder geval mocht zitten; en de gemeente toch geen geld heeft om te bouwen, lekker met nog 5 jaar verlengen lijkt mij.
Dat er gezegt wordt dat ie er voor bepaalde periode sowieso mag zitten wil niet zeggen dat je er daarna ook perse uit moet. Wij huurde zo ook jarenlang een loods op grond van de gemeente (project ontwikkelaar) wat woonwijk zou moeten worden, maar er was nog geen geld. Werd ook telkens verlengd. Natuurlijk weet je dat het ooit, ooit moet je er echt uit; maar zolang er toch niet gebouwd wordt, kan je net zo goed blijven zitten.