Staatsbosbeheer gaat ruiters vrije toegang geven in Drenthe

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 16:46

Daar ben ik juist ook bang voor.
Half verharde paarden zijn grind/puin paden. Bij Grolloo hebben ze al heel wat mooie zandpaden omgetoverd tot dat soort puin paden waar je echt niet blij van wordt.

Sneeuwmaan schreef:
Wat Let jullie dan om bijv twee keer per jaar met andere ruiters de paden op te ruimen? Of samen met SBB. Ik irriteer me een beetje aan de afhankelijke houding van sommigen hoor.

Met alle liefde wil ik dat wel doen. Alleen probleem is dat ik zelf niet de materiaal heb om de ruiterpaden mee te onderhouden.

Sneeuwmaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 21:21

Tobbes schreef:
Daar ben ik juist ook bang voor.
Half verharde paarden zijn grind/puin paden. Bij Grolloo hebben ze al heel wat mooie zandpaden omgetoverd tot dat soort puin paden waar je echt niet blij van wordt.

Sneeuwmaan schreef:
Wat Let jullie dan om bijv twee keer per jaar met andere ruiters de paden op te ruimen? Of samen met SBB. Ik irriteer me een beetje aan de afhankelijke houding van sommigen hoor.

Met alle liefde wil ik dat wel doen. Alleen probleem is dat ik zelf niet de materiaal heb om de ruiterpaden mee te onderhouden.

Daar is vast een oplossing voor. Bel anders met het SBB en vraag naar de mogelijkheden. Ik denk dat er met jou nog wel meer mensen zijn die de handen uit de mauwen willen steken.