Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jelenaaax schreef:Ik denk niet dat het ras uitmaakt. ik denk dat ze een groot paard zoeken die niet snel bang word. en de kleur die maakt ze ook niet uit denk ik. ze krijgen toch zo´n leuk groen/vel oranje vestje.
Joolien schreef:jelenaaax schreef:Ik denk niet dat het ras uitmaakt. ik denk dat ze een groot paard zoeken die niet snel bang word. en de kleur die maakt ze ook niet uit denk ik. ze krijgen toch zo´n leuk groen/vel oranje vestje.
Ze nemen vrijwel alleen maar KWPN-ers aan, omdat deze toch vaak de juiste combinatie hebben van snelheid/wendbaarheid, maat, rijbaarheid en werkwilligheid.
brechtje122 schreef:Borisje schreef:Mijn politiepaard is 1 meter groot en 23 jaar, maar ze willen vast wel een uitzondering maken voor een die echt geschikt is?mag weg voor een miljoen.
Ja die kunnen ze ook wel gebruiken
[ Video ]
eenitraM schreef:Joolien schreef:Groningers en Gelders idd. Maar het meeste is vols mij KWPN.
GP is KWPN. Vooral veel oud bloed heeft de voorkeur. (Althans, is mij verteld) De hedendaagse dressuur en springpaarden zijn te sensibel voor dit werk.
_San87_ schreef:Joolien schreef:Klopt idd, wat robuuster liever ook. Je moet geen Parcival of bloederig heet ding daar neer zetten
Aan de andere kant, die zou in zijn blinde paniek de halve hooliganbende van Nederland neermaaien gok ik zo.