Platinum Stable slachtoffer geworden van malafide praktijken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 20:13

Sannum schreef:
Jeetje.. Ik heb net even op de Facebook pagina van Platinum Stable gekeken. Wat ontzettend onprofessioneel hoe ze hier mee omgaan!

Omg verschrikkelijk. En dan die capslockoverkill ook nog :')

Musiess

Re: Platinum Stable slachtoffer geworden van malafide praktijken

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 20:21

Ik heb geen facebook meer dus kan het vast niet zien.. maar echt proffesioneel komt het dus niet over

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 20:23

Citaat:
ANICK VERRET WAS THE CONSPIRATOR OF ADNAN ALBOITONY FOR HIS CRIMES AND WAS ASKED TO LEAVE OUR STABLES AS WELL IN 48 HOURS. SHE IS REALLY TERRIBLE ACCOMPLICE.

Citaat:
LAST WEEK THE BELGIUM COURT FOUND THIS HORSE THIEF , ADNAN ALBOITONY AND HIS CONSPIRATOR S.ADNAN AL ALAWI AND ANICK VERRET GUILTY AND WAS ASKED TO PAY US LOTS OF MONEY AND TO LEAVE OUR STABLES IN 48 HOURS. THEY NEVER PAID US AND DESTROYED OUR BELGIUM FACILITY. THEY HAD STOLEN HORSES AND EQUIPMENTS FROM OTHERS. PLEASE LOOK AT GOOGLE FOR ADNAN ALBOITONY RECORDS. WHEN THEY LEFT LOTS OF OUR EQUIPMENTS WERE MISSING AND DESTROYING OUR INDOOR ARENA, NEGLECTING OUR HOMES AND THREATENING OUR LIVES. WE HOPE THESE CRIMINALS WILL GO TO JAIL AND WILL NEVER COMPETE OR STAY IN EUROPE OR ANYWHERE. WE ARE SO SAD AND DISSAPOINTED IN THIER CRIMES

Musiess

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 20:27

Dank Jolien,
Ja idd over capslock!!
En erg proffesioneel is het idd niet. Maarja meneer lief (dader) heeft dus inmiddels al een beruchte naam

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 20:55

Volgens mij is de capslock zodanig stuk dat deze niet meer uit kan.. :') Maar my god...hoe onprofessioneel zeg... Een serieus professioneel bedrijf vecht zoiets via de rechtbank uit toch?

R12312

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 21:43

Ik snap nog steeds niet dat de fam. brouwer daar mee in zee is gegaan.

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 21:45

R12312 schreef:

Dat snap ik ook nog steeds niet.... vragen om problemen als je het mij vraagt :o

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 21:45

R12312 schreef:

Die zijn best aan elkaar gewaagd, vergis je daar niet in...

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 21:47

Dat dacht ik van Tommie ook....maar zelfs die was daar heeeeeeeeeeeeel snel weg!

R12312

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 21:51

Anoeska27 schreef:
R12312 schreef:

Die zijn best aan elkaar gewaagd, vergis je daar niet in...

Ik ken ze niet persoonlijk, dus ik heb geen idee :D

Edhunter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 22:25

Google eens even op de naam van degene die dit geflikt heeft ! Die heeft al heel veel ellende op zijn naam staan en is een megacriminineel
En ja in Azië moet je hard !!! Werken en dat zijn de lieve paarden prinsen en prinsesjes hier in Nederland niet gewend... Vandaar het verloop van personeel. Ik heb zaken met ze gedaan en zeker zeer goed behandeld !!
Dus niet alles is slecht aan ze! Maar als je denkt te kunnen profiteren van hun geld dan heb je het mis !!
En als jullie de capslock letters goed gelezen zou hebben dan weet je A dat ze waarschuwt voor deze personen en ze heeft de rechtszaak tegen deze gek gewonnen ! Dus ........

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 22:51

Edhunter schreef:
Google eens even op de naam van degene die dit geflikt heeft ! Die heeft al heel veel ellende op zijn naam staan en is een megacriminineel
En ja in Azië moet je hard !!! Werken en dat zijn de lieve paarden prinsen en prinsesjes hier in Nederland niet gewend... Vandaar het verloop van personeel. Ik heb zaken met ze gedaan en zeker zeer goed behandeld !!
Dus niet alles is slecht aan ze! Maar als je denkt te kunnen profiteren van hun geld dan heb je het mis !!
En als jullie de capslock letters goed gelezen zou hebben dan weet je A dat ze waarschuwt voor deze personen en ze heeft de rechtszaak tegen deze gek gewonnen ! Dus ........

Nou ik heb zijn naam gegoogeld maar zie niks raars, als alleen dat eerdere bericht in dit topic.
Maar als ik als trainer voor nop sta te werken, dus niet betaald krijg voor mijn geleverde diensten,
dan zou ik exact hetzelfde doen totdat ik mijn geld wel krijg :7

Over Platinum...dan zullen tientallen ex-stalruiters/ stalmedewerkers/stalmanagers
en niet/slecht betaalde leveraciers allemaal over het paard getilde leugenaars zijn?
Zelfs hier in het topic privé ervaringen, afspraken die niet nagekomen zijn!
Sorry het zijn mij er iets teveel die de vuile was buiten hebben gehangen...

Waar 2 vechten, 2 schuld....ik ben benieuwd naar beide verhalen!

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 23:03

Edhunter schreef:

Deze beste man komt toch uit Saudi Arabië...

Anyway. Platinum Stables gedraagt zich enorm onprofessioneel. Hun Facebook Is werkelijk tenenkrommend. Waarom moet tegenwoordig alles uitgevochten worden via social media? Doe dat lekker achter de schermen. Dat azijnpissen over elkaar..

Benfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 23:08

Maar te zwijgen over de caps lock, of de google translate misbruik... Ik zou er nog geen bakje yoghurt vandaan halen. Komt zo on-proffesioneel over, dat je twijfels begint te trekken over hun betrouwbaarheid.

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 23:11

N0a schreef:
Deze beste man komt toch uit Saudi Arabië...

De eigenaren van PS zijn Aziaten.

History_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 00:04

Wow, ik heb meer dan een jaar op die stalling gestaan voor het Platinum Stabels werd en dan is het echt wel verschieten om deze foto's te zien. Hoe hebben ze dat voor elkaar gekregen...

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 00:07

History_ schreef:
Wow, ik heb meer dan een jaar op die stalling gestaan voor het Platinum Stabels werd en dan is het echt wel verschieten om deze foto's te zien. Hoe hebben ze dat voor elkaar gekregen...

Ik denk dat je alleen een binnenbak onder water zet als je boos bent... anders zie ik het nut er niet van in.

NiNM

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 05:09

Citaat:
. My name is Adnan Al Alawi a professional show Jumping Rider, was employed as Show Jumping Rider at Platinum Stables in Belgium, as of 17/12/2014 as per the Official Recommendation letter dated March 16th, 2015 which is signed by Mr. Titian/ Chris Wilaras, President of Platinum Stables (P.S). I was residing at the Platinium Stables accommodation, which was provided by the management tell September 18, 2015.
I am extremely surprised to read the story which Platinum Stables (P.S.) published in the their FaceBook account, of which they accused Mr. Adnan Al Baitooni, another professional show Jumping rider employed by Platinum Stables, and I, for steeling horses, heavy equipments, Lab equipments, and many other related equipments??? And we destroyed the Indoor Arena??
I truly regret to reply to such nonsense, which have non attached evidence what so ever, but because Platinum Stables management have decided to try to destroy our reputation in order for them to cover up for the bad situation they are in now, because they are well aware that our case against them is still in court and that they will have to reimburse both Mr. Albaitoni and I, a huge amount of compensation for breaking their contracts with us.
Now I will list down the activities which Platinum Stables management committed in order to convince both Mr. Al Baitoni and I to leave the stables and accommodation without paying us the compensation:
On 23/8/2015 Platinum Stables management sent a group of people to break in the stables and accommodation by force and by breaking the windows and doors to threatening me to leave the stables or they will accuse me of destroying the stables.
On 9/9/2015 the same persons again broke in by breaking the main gate, this time we were present and contacted the police as per the police report Dossier 20741/2015 dated 9/9/2015
On 17/09/2015 again the same persons intruded the facility but police immediately arrived and stopped them, Police Dossier number 21657/2015
After the above breaking in, the situation escalated badly, hence we both felt that the Platinum Stables Management were ready to physically hurt us, Than I contacted my homeland Embassy in Brussels, and they advised me to leave the Stables accommodation for safety reasons.
This is for readers to think, If Mr. Albaitoni and I were convicted for steeling as per P.S. allegations, why Mr. Albaitoni and I are free to travel and stay in all of Europe? Currently my lawyers are continuing the case I filed against Platinum Stables in the courts and we not give up until I receive all my rights and compensation.
Finally, I would like to thank all my family and friends here in Europe who stood by me and supported me, while I was not being paid my salaries and commissions from Platinum Stables for many months as per our contract.
Regards
Adnan Alalawi

En dan hier de andere kant van het verhaal?
Bron is de Platinum Stables jumping stables Facebook pagina.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 05:19

Omg. De Privé is er niets bij. :oo

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 05:20

Ik vind het antwoord van de beschuldigde stukken volwassener klinken dan het geschreeuw en gekrijs van Platinum Stable :o Aan een verhaal zitten altijd twee kanten.

besita

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 08:56

ik werd enkele maanden gelden getipt dat de vestiging in Belgie te koop zou staan en omdat we naar zoiets op zoek waren hadden we een afspraak gemaakt ( bleek al heel moeilijk , afspraken werden afgezegd , elke keer weer iemand anders die ons terug belde met tekst en uitleg etc ).Had al gegoogled op het adres en veel zoekwerk gedaan en vond zelf dat er iets niet juist was en wat stront aan de knikker zeg maar. Toen uiteindelijk toch een afspraak kunnen regelen ( met een Nederlander ) om op een bepaalde vrijdag te gaan kijken . Doen we de hele rit stonden we voor een gesloten hek en die Nederlander was natuurlijk niet meer bereikbaar :+ . de auto voor de poort geparkeerd , zag wel veel achterstallig onderhoud en zag in de verte een ruiter komen aanrijden . Wij dus even uitleg gedaan die werd effen partij kwaad : dat hij het spul huurde en dat hij no way zou vertrekken , er was hem van alles beloofd door de Aziaten etc . Wij gezegd dat we toestemming hadden op de stallen enzo te bekijken omdat de mensen wilden verkopen en als zij willen verkopen ze het recht hebben om bezichtigingen toe te laten . Ging ie dreigen en onze auto op de foto zetten :)) ... ik zei nog " oh wat leuk "
was een ritje voor niks dus ..heb wel nog een aantal keer contact gehad en ze zeiden dat het voor de vrederechter zou komen en dat ie dan uitgezet zou worden en dat we dan wel konden gaan kijken
ben achteraf dan nog een keer door Brouwer gebeld dat we konden gaan kijken en de dag zelf kreeg ik een sms met " wegens familiale omstandigheden kan onze afspraak vandaag niet doorgaan " ...ja daaaag :evaw: . hoorde dan van de tussenpersoon dat Brouwer zijn zoon springruiter was en hij wss probeerde dat ze het spul zouden houden en aan hem verhuren maar voor ons was het klaar hoor

NiNM

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 10:43

Blijft allemaal maar vreemd. Snap sowieso niet wat PS moet met een spring stal als ze zich totaal op de dressuur focussen. :Y)

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 11:08

listiglistje schreef:
History_ schreef:

Ik denk dat je alleen een binnenbak onder water zet als je boos bent... anders zie ik het nut er niet van in.

En de post van Besita en de quote in NiNM 's post verklaren waarom ze zo boos waren. Lekkere manier van huurders eruit werken ook; als dat waar is dan heeft PS nu ook wel hun reputatie voorgoed verwoest.

Die hebben gewoon de hendel overgehaald van de eb en vloed bak naar vloed en mooi laten gaan.

besita

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 11:24

nou nee
de huurders gaven mij ook een hele nare indruk hoor
toen ik googelde op het adres had ik al echt de indruk van " er zit stront aan de knikker "

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 13:02

Lekker volk allemaal *gewoon bij weg blijven*