Anoniem schreef:Ik sluit mij aan bij @friesWytske.
Het is toch raar dat een paard na een paard dresssuurproeven aan vakantie toe is.
Een dressuurproef duurt 6 minuten!!!
Voor het EK van Aken hoefde Valegro niet het vliegtuig in en ook het tijdsverschil was er niet. Ook was er geen verschil qua temperatuur en luchtvochtigheid.
Dus vind ik het een erg slecht argument dat het paard aan vakantie toe is. Daarbij is Aken alweer weken geleden geweest.
Als springruiters dat nu zouden zeggen begrijp ik het nog. Die paarden springen in een week tijd 5 parcoursen van 1.60 cm. Is toch net even wat anders. Wat zijn die dressuurders toch verschrikkelijke zeikers.
Dus bokkers, als Valegro na 3 dressurproeven werkelijk aan vakantie toe zou zijn klopt of haar verhaal niet en is er wat anders aan de hand of hij wordt voorafgaand het EK en tijdens het EK verschrikkelijk overtrained.
En die is natuurlijk uit de stal getrokken, de ring in gestuurd en hoppa, zes minuten knallen en weer de stal in gegaan.
Als die bok aan vakantie toe is (of charlotte, weet jij veel.) dan is dat zo en dan heeft niemand van ons daar zaken mee.
Ik denk niet dat een dressuurpaard zijn werk zoveel minder zwaar is als dat van een springpaard trouwens maar bon. Bovendien heeft ie al wel wat meer "proefjes" gelopen dan enkel het EK. Al laat ze hem na elk groot kampioenschap 3 maanden op weide, en wat dan nog? Jij betaald het toch niet.
. Zoveel wedstrijden heeft hij niet gelopen in aanloop naar het EK.
Carl Hester noemt Nip Tuck ook anders: Barney.