Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Patt schreef:Bokker of geen bokker doet niet terzake.
Ik heb hier echt geen goed woord voor over en ze kunnen wat mij betreft niet hard genoeg gestraft
worden. Als het alleen het last hebben van berichten op Social Media is dat is een peulenschil ten opzichte van wat ze die pony's aandeden.
Echt die vreselijke beelden staan nog op mijn netvlies
Schoentje schreef:Waarom alleen deze vrouw? Ik kan me een andere veel dikkere vrouw herinneren, waarvan het filmpje veel bruter was.
Maar deze vrouw heeft inmiddels al lang haar leven gebeterd en is actief in de paardensport, dus makkelijker zwart te maken in de media.
Niet dat ik deze situatie goed wil praten, maar ik vind het raar dat een vrouw, die door de (sociale) media al enorm gestraft is steeds genoemd wordt, terwijl de andere (onbekende) vrouw uit het vele ergere filmpje (die met haar dikke lijf herhaaldelijk op de al liggende pony plofte) gewoon vergeten wordt.
Schoentje schreef:Waarom alleen deze vrouw? Ik kan me een andere veel dikkere vrouw herinneren, waarvan het filmpje veel bruter was.
Maar deze vrouw heeft inmiddels al lang haar leven gebeterd en is actief in de paardensport, dus makkelijker zwart te maken in de media.
Niet dat ik deze situatie goed wil praten, maar ik vind het raar dat een vrouw, die door de (sociale) media al enorm gestraft is steeds genoemd wordt, terwijl de andere (onbekende) vrouw uit het vele ergere filmpje (die met haar dikke lijf herhaaldelijk op de al liggende pony plofte) gewoon vergeten wordt.
En dan is straf zeker op z'n plaats. Ruud_O schreef:De zaak is van 2 jaar geleden, de filmpjes van nog eens veel langer geleden.
Ja het is erg en ik weet van X persoonlijk dat ze zich er enorm voor schaamt.
Ze is haar baan kwijt geraakt en kon bijna nergens meer iets beginnen, zij en zelfs haar eigen paarden zijn met de dood bedreigd. Ik denk dat ze inmiddels wel genoeg is gestraft. Laat mensen ook bewijzen dat ze hun leven beteren. Zij zonder zonde werpen de eerste steen....
Erg jammer dat Bokt hier zo lichtzinnig weer melding van maakt.
Op wedstrijden zie ik overigens regelmatig rottere zaken voorbij komen. Misschien moet ik mijn camera daar eens op gaan richten en die dan publiceren.....