Edward Gal: "Ik zou Totilas wel hier willen hebben"

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

moonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 14:46

tja hij is nou eenmaal verkocht dit is niet terug te draaien jammer voor zijn fans

Sunrise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 14:47

Ach wat mij betreft mogen alle oud-eigenaren of verzorgers zoiets zeggen hoor. Het laat alleen maar zien dat ze veel van een dier hebben gehouden. Of Edward het zegt over Toot, Anky over Painted of nog weer heel iemand anders; het gaat gewoon om de liefde die je voor een dier kan voelen.Er wordt ook nergens gesteld dat hij het op zijn huidige plek niet fijn heeft en daar gaat het ook niet om.
Laatst bijgewerkt door Sunrise_ op 26-08-15 14:48, in het totaal 1 keer bewerkt

_Judith

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 14:48

Wat zou dat een sprookjeseinde zijn zeg. Stel je voor, Totilas in de wei bij Edward <3
(wat dus niet gaat gebeuren, helaas)

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 14:52

Totilas is niet zomaar een paard dus ik kan me voorstellen dat Edward het paard graag terug op stal heeft.
Ze hadden een zeer hechte band en dat heb je niet met ieder paard, dat hun dat wel hadden was overduidelijk te zien, dat was nu juist de magie van deze combinatie!

Frieskee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 15:11

senna21 schreef:
Hoeveel 'totilas-topics' zijn er inmiddels? Heeft iemand dat al eens geteld?
Volgens mij overtreft dat alle records. :+

er is ooit weleens gezegd dat als het over Totilas gaat het gaat over een open zenuw. Iets wat voor velen een te gevoelig onderwerp is.

Femek2902

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 16:47

senna21 schreef:

Volgens de zoekfunctie zijn het er 351 :) Maar daar zitten natuurlijk ook alle topics tussen van mensen die hun eigen paard een Totilas vinden :+

jessdaniels

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 16:50

moonie schreef:
Mag ik even laat reageren. Nedelanders zijn bet zo onspotief en dit is allemaal de schuld van Moorland hij heeft dat paard verkocht, in nederland was er schijnbaar niemand die het toen belangrijk vond om het paard voor Edward te behouden.
En nu is het paard na de klote grof gezegd en nu vind iedereen het oh zo sneu en weet ik het wat.
er zijn zo veel paarden die zo vaak van eigennaar en ruiter wisselen dat dit toevallig niet goed uit heeft gepakt is puur oliebol
maar goed dit is mijn mening

Hoe durven ze zelf te bepalen wat ze met hun paard doen?! De rotzakken :+

Jinthe1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 17:04

senna21 schreef:

Genoeg om een paar zakken chips bij op te eten :D
Heerlijk om je even ontspannen met onzinnige praat bezig te houden :Y)

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 17:41

Getup schreef:
die titel is toch prima? Hij heeft het blijkbaar letterlijk gezegd :Y)

Jup, maar wel een klassiek staaltje nieuwsbericht rondom een simpele opmerking breien. :D . Dus van mijn kant.. Leuk om te lezen dat totilas bij Gal nog altijd wat doet. :) dat ie een speciaal plekje in z'n hart heeft. want dat is het eigenlijk.. Niet meer, maar ook niet minder.

Totilas krijgt een prima oude dag, dus no worries op dat gebied.

Amiigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 18:15

moonie schreef:
Mag ik even laat reageren. Nedelanders zijn bet zo onspotief en dit is allemaal de schuld van Moorland hij heeft dat paard verkocht, in nederland was er schijnbaar niemand die het toen belangrijk vond om het paard voor Edward te behouden.
En nu is het paard na de klote grof gezegd en nu vind iedereen het oh zo sneu en weet ik het wat.
er zijn zo veel paarden die zo vaak van eigennaar en ruiter wisselen dat dit toevallig niet goed uit heeft gepakt is puur shit
maar goed dit is mijn mening

Schuld van moorland?? Als jij zo'n 15 mil voor een paard kan vangen dat de dag erop z'n been kan breken of een inwendige bloeding kan krijgen??? Ik zou het wss ook hebben gedaan, ti's een groot risico om zo'n goed paard te houden en ik denk niet dat moorland in het geld zwemt (toen niet dan :D )

blokje

Re: Edward Gal: "Ik zou Totilas wel hier willen hebben"

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 18:33

15 miljoen en de duitsers kunnen er niets mee. Die verdienen dat echt niet terug.

Gal is een goede ruiter. Het is mooi dat hij weer een topper onder zijn kont heeft. En hij heeft ook een zoon van toot op stal.

Muppett

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 18:52

O nee he. Daar gaan we weer. Nieuws over Totilas is hier altijd een lont in het kruidvat steken. _O-

Free2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 19:14

Snap er even niks van.. Niet klappen tijdens de ereronde? Volgensmij heeft HP dan toch liggen slapen in die koets want er was zeker weten een (enorm) applaus.. Of ik heb zelf liggen slapen op de tribune.. :+

R12312

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 21:13

Amiigo schreef:
Schuld van moorland?? Als jij zo'n 15 mil voor een paard kan vangen dat de dag erop z'n been kan breken of een inwendige bloeding kan krijgen??? Ik zou het wss ook hebben gedaan, ti's een groot risico om zo'n goed paard te houden en ik denk niet dat moorland in het geld zwemt (toen niet dan :D )

Voor de verkoop waren ze "maar"goed voor 140 miljoen, das inderdaad niks nee :+

Symbeami

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 22:08

Dit topic gaat helemaal niet over Totilas, het gaat over Undercover, maar ja die is undercover........

Amiigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 07:06

R12312 schreef:
Amiigo schreef:

Voor de verkoop waren ze "maar"goed voor 140 miljoen, das inderdaad niks nee :+

Oh dan laat maar :') _O-

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 07:26

Leuk verhaal!

Riddershow

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 08:53

Free2 schreef:
Snap er even niks van.. Niet klappen tijdens de ereronde? Volgensmij heeft HP dan toch liggen slapen in die koets want er was zeker weten een (enorm) applaus.. Of ik heb zelf liggen slapen op de tribune.. :+

Je hebt vast zitten dromen want Duitsers zijn niet sportief -O- O:)

abbycootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 10:47

Misschien iets wat Nederlanders en Duitsers gemeen hebben, volgens mij zijn beide niet sportief. (Hoe graag ik overal schuld bij duitsers neer zou leggen, de meesten Nederlanders waaronder ikzelf O:) gunnen Duitsland ook niks denk ik).
Wat dat betrefd zouden we nog wat van de Ieren kunnen leren.

Of het nou gaat gebeuren of niet, waarschijnlijk niet maar de ''wonderen'' zijn de wereld nog net uit.
Ik zou het toch een mooi einde vinden van het verhaal totilas als hij terug zou komen bij Edward en dat hij daar écht van zijn oude dag zou kunnen gaan genieten.