Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
moonie schreef:Mag ik even laat reageren. Nedelanders zijn bet zo onspotief en dit is allemaal de schuld van Moorland hij heeft dat paard verkocht, in nederland was er schijnbaar niemand die het toen belangrijk vond om het paard voor Edward te behouden.
En nu is het paard na de klote grof gezegd en nu vind iedereen het oh zo sneu en weet ik het wat.
er zijn zo veel paarden die zo vaak van eigennaar en ruiter wisselen dat dit toevallig niet goed uit heeft gepakt is puur oliebol
maar goed dit is mijn mening
Getup schreef:die titel is toch prima? Hij heeft het blijkbaar letterlijk gezegd
. Dus van mijn kant.. Leuk om te lezen dat totilas bij Gal nog altijd wat doet.
dat ie een speciaal plekje in z'n hart heeft. want dat is het eigenlijk.. Niet meer, maar ook niet minder.moonie schreef:Mag ik even laat reageren. Nedelanders zijn bet zo onspotief en dit is allemaal de schuld van Moorland hij heeft dat paard verkocht, in nederland was er schijnbaar niemand die het toen belangrijk vond om het paard voor Edward te behouden.
En nu is het paard na de klote grof gezegd en nu vind iedereen het oh zo sneu en weet ik het wat.
er zijn zo veel paarden die zo vaak van eigennaar en ruiter wisselen dat dit toevallig niet goed uit heeft gepakt is puur shit
maar goed dit is mijn mening
) 
Amiigo schreef:Schuld van moorland?? Als jij zo'n 15 mil voor een paard kan vangen dat de dag erop z'n been kan breken of een inwendige bloeding kan krijgen??? Ik zou het wss ook hebben gedaan, ti's een groot risico om zo'n goed paard te houden en ik denk niet dat moorland in het geld zwemt (toen niet dan)
R12312 schreef:Amiigo schreef:Schuld van moorland?? Als jij zo'n 15 mil voor een paard kan vangen dat de dag erop z'n been kan breken of een inwendige bloeding kan krijgen??? Ik zou het wss ook hebben gedaan, ti's een groot risico om zo'n goed paard te houden en ik denk niet dat moorland in het geld zwemt (toen niet dan)
Voor de verkoop waren ze "maar"goed voor 140 miljoen, das inderdaad niks nee
gunnen Duitsland ook niks denk ik).