Als iemand anders t hier roept, mag ik dat ook: Kionasuppie en ik zijn er zaterdag ook bij! Ben heel erg benieuwd hoe onze kennis is t.o.v. de andere teams!
Lous
Geplaatst: 10-09-15 20:55
NatasjavE schreef:
Goh,...dit was nu echt iets voor mij geweest. Dol op kennisquizjes. Ik kan zondag niet.
De quiz is op de zaterdag. Volgend jaar weer een kans.
lobkew
Geplaatst: 10-09-15 20:56
Wij mogen ook mee doen! Ik ben benieuwd wat we er van gaan bakken haha.... Maar ik verwacht dat jullie aan ons geen hele grote concurrent hebben, maar we gaan heel hard onze best doen.
Was super leuk om mee te doen! Even een puntje voor de organisatie, volgens mij waren de vragen erg hetzelfde als vorig jaar (wat ik uit berichten van vorig jaar kan vinden). Dat is wel jammer, als je bijv. vorig jaar had gekeken had je nu nog veel geweten. Het zou voor de volgende keer ook fijn zijn als de eerst ronde wat meer vragen zou bevatten. De goodie bag was trouwens heel leuk!
Dames, ik heb deze week nog niet eerder kunnen reageren, maar ik heb het zeer leuk gevonden deze quiz te mogen doen met jullie. Feedback is natuurlijk meer dan welkom.
Hartstikke leuk opgezet, pittige vragen soms. Erg leuk om mee te doen!
Minpuntje vond ik de verstaanbaarheid van presentatie/ jury. Gebeurde wel dat de commentaren uit de ring erachter de vragen en/ of uitleg van de antwoorden overstemde. En misschien volgend jaar een iets duidelijker belletje, die was ook af en toe slecht hoorbaar...
Het geluid was over het algemeen op HE wel een probleem, alle geluiden uit de diverse ringen overstemde elkaar. Het was voor ons ook moeilijk daar bovenuit te komen.