Ook in Ulvenhout paard mishandeld

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Martina67

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 16:51

Natascha schreef:
Dat moet gewoon iemand uit de buurt zijn. Die paarden staan in een achteraf straatje wat je echt niet ziet als je niet in de buurt woont. Is ook geen doorlopende weg. Zal me helemaal niet verbazen als er een of ander ziek paardenbeulen netwerk bestaat wat onderling informatie cq filmpjes uitwisselt. Net als andere zieke vormen van genotspleging op internet. Bahbah hoe komen ze erop.

Hoeft niet uit de buurt te zijn.
Alberto Stegeman heeft een aantal jaar geleden zo'n perverseling opgespoord, die figuur vertelde exact hoe hij de paarden/pony's opspoort.
Ik denk zelf dat er ook na-apers zijn.
Hoop met m'n heel hart dat die k******** }:) |o -:(- gevat worden door eigenaren die niet bang zijn om voor eigen rechter te spelen!!

In elk geval, ook ik vind het doodeng!
Sterkte voor eigenaren, verzorgers van getroffen dieren!

Lindeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 17:09

Jeetje, nu is het heel dichtbij... Ik heb een merrie met veulen aan de voet staan, misschien toch denken aan camera's...

jobamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 19:18

[/quote]

Hoeft niet uit de buurt te zijn.
Alberto Stegeman heeft een aantal jaar geleden zo'n perverseling opgespoord, die figuur vertelde exact hoe hij de paarden/pony's opspoort.
Ik denk zelf dat er ook na-apers zijn.
Hoop met m'n heel hart dat die k******** }:) |o -:(- gevat worden door eigenaren die niet bang zijn om voor eigen rechter te spelen!!

In elk geval, ook ik vind het doodeng!
Sterkte voor eigenaren, verzorgers van getroffen dieren![/quote]

Wordt door politie zelfs gezegd omdat zij niets kunnen en mogen alleen bij een heterdaad!