Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Yvank_ schreef:madelein schreef:
Jij misschien niet, mijn paard heeft geregeld last van vliegen om de oren. Is er allergisch voor en wordt dan helemaal gek.
Suusje1986 schreef:Jaren terug op stage deden we soort oordoppen in de oren en dan een oornetje er overheen zodat dat bleef zitten. Dan dempt het wel geluid!
Percy schreef:Suusje1986 schreef:Jaren terug op stage deden we soort oordoppen in de oren en dan een oornetje er overheen zodat dat bleef zitten. Dan dempt het wel geluid!
Als je dan gecontroleerd wordt, en dat wordt je op elke internationale wedstrijd, en soms op een nationale wedstrijd heb je de poppen aan het dansen want dan wordt je uitgesloten. Het mag niet, net zoals dikke oornetjes ook niet mogen. Mijn dochter gebruikt ze alleen voor de vliegjes.
Percy schreef:Inderdaad echt waar, kijk de reglementen er maar op na. Zo mag je op fei-wedstrijden ook alleen maar met door hun goedgekeurde oornetjes starten.
Ik vind het ook wel logisch want een paard een deel van zijn gehoor afnemen is niet echt diervriendelijk.

Renee_S schreef:Inderdaad erg knap! Ik ga me meer en meer afvragen waarom men überhaupt met oornetjes rijdt
Al zou ik het niet eens fatsoenlijk kunnen ivm het kapsel van meneer fjord
Percy schreef:Inderdaad echt waar, kijk de reglementen er maar op na. Zo mag je op fei-wedstrijden ook alleen maar met door hun goedgekeurde oornetjes starten.
Ik vind het ook wel logisch want een paard een deel van zijn gehoor afnemen is niet echt diervriendelijk.
Dorine92 schreef:Renee_S schreef:Inderdaad erg knap! Ik ga me meer en meer afvragen waarom men überhaupt met oornetjes rijdt
Al zou ik het niet eens fatsoenlijk kunnen ivm het kapsel van meneer fjord
Ik zie niet helemaal in waarom een oornetje dan niet zou kunnen? Of ligt dat aan mij?
Haha die reactie van MarlindeRooz
MarlindeRooz schreef:Oornetjes zijn voor mietjes.
[ [url=m/anloHS.jpg]Afbeelding[/url] ]