Wat ik uit een ander artikel heb begrepen is dat ze lekker in het bos gaat rijden met hem een x aantal keer in de week en dekken.
HorseTimeXL
Geplaatst: 17-08-15 22:28
Nikka schreef:
Sommige paarden doe je daar echt een plezier mee. Die doe je geen plezier met alleen maar buiten staan.
Idd en kijk eens naar een paard als Interfloor next one. Oke Edward neemt hem nauwelijks mee maar als je die nog vol energie door de baan zag gaan de laatste keer en ze best nog zien doen op 19 jarig leeftijd. Ach idd waarom niet.
Eske_B
Geplaatst: 17-08-15 22:29
mala26 schreef:
Wat ik uit een ander artikel heb begrepen is dat ze lekker in het bos gaat rijden met hem een x aantal keer in de week en dekken.
Dat is nog eens een fijn pensioen!
mala26
Geplaatst: 17-08-15 22:55
EskeGirl schreef:
mala26 schreef:
Dat is nog eens een fijn pensioen!
Dat leek mij ook ja.
proudmama
Geplaatst: 18-08-15 08:12
Dat bedoel ik dus, dat is pensioen, en niet weer opnieuw te moeten beginnen met een ander ....
Mer1980
Geplaatst: 18-08-15 10:23
Ik als bokker van het eerste uur, weet mij nog goed te herinneren dat hij als 4 jarige afgebrand werd tot op het bot hier op bokt en werd omschreven als een te dikke pony die het nooit zou redden. Nu zoveel jaar later gaat hij met pensioen na toch wel een mooie carriére als sportpaard. Ik heb er nog een prachtig veulen uit gefokt (zie profiel) met veel kwaliteit. Helaas is ze niet meer in de sport uitgebracht, maar ze heeft het onwijs goed bij haar baasje. Hij heeft als dekhengst geen stempel weten te drukken, maar het is een erg fijn sportpaard met een heel goed karakter en dat heeft hij de nakomelingen die ik ken wel meegegeven. Fijne gebruikspaarden. Ik hoop dat hij nog heel oud mag worden en fijne gebruikspaarden mag voortbrengen.
vRhijn
Geplaatst: 18-08-15 16:14
Mooie kür, welverdiend pensioen voor een fantastisch paard!