Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
damian23 schreef:friendly schreef:Undercover had vanaf het begin gewoon al te veel spanning. Ik vermoed dat hij zich te druk heeft gemaakt en op zijn tong oid heeft gebeten. Kan gebeuren maar is wel heeeeel zuur. Ik vond het ook hartverscheurend om de hoeveelheid spanning bij het stadion uitrijden te zien, en dat niemand Undercover kon vasthouden ter geruststelling. Man, dat beest was echt enorm van slag..
Hartverscheurend!!! Wat een achterlijke regel. Ik vond het vreselijk om te zien. Dat paard was echt helemaal van de kaart en niemand die er heen mocht om hem kon vastpakken en hem geruststellen.
damian23 schreef:friendly schreef:Undercover had vanaf het begin gewoon al te veel spanning. Ik vermoed dat hij zich te druk heeft gemaakt en op zijn tong oid heeft gebeten. Kan gebeuren maar is wel heeeeel zuur. Ik vond het ook hartverscheurend om de hoeveelheid spanning bij het stadion uitrijden te zien, en dat niemand Undercover kon vasthouden ter geruststelling. Man, dat beest was echt enorm van slag..
Hartverscheurend!!! Wat een achterlijke regel. Ik vond het vreselijk om te zien. Dat paard was echt helemaal van de kaart en niemand die er heen mocht om hem kon vastpakken en hem geruststellen.
FriesWytske schreef:@ Coloured. Heb jij de proef wel gezien. Zo nee, dan zou ik me eens achter de oren gaan krabben. Want dan had je gezien wat er net voor de proef gebeurde. En dat Edward hem helemaal niet strak beet had.
Zoals de winnares dat wel had.
Coloured schreef:FriesWytske schreef:@ Coloured. Heb jij de proef wel gezien. Zo nee, dan zou ik me eens achter de oren gaan krabben. Want dan had je gezien wat er net voor de proef gebeurde. En dat Edward hem helemaal niet strak beet had.
Zoals de winnares dat wel had.
Ik zou zeggen, kijk zelf de proef nog een keer. En zie hoe strak hij hem heeft dat stuk voor het halsstrekken.
Coloured schreef:Misschien moet je zelf nog een keertje kijken.