Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LindyH schreef:Ja, maar ik denk wel dat Anky was ingecalculeerd als streepresultaat. Sterker nog, als alle vier de scores zeker mee hadden geteld dan had de bondscoach waarschijnlijk iemand anders meegenomen.
Geryon schreef:Waar zijn alle bokkers nu dat anky veel te slecht zou zijn??

Maar eerlijk is eerlijk, zonder Anky was dit nooit op tv gekomen, dus de PR die ze meebrengt, gecombineerd met het feit dat ze zich volledig heeft ingezet, is gaaf. Wendy schreef:Geryon schreef:Waar zijn alle bokkers nu dat anky veel te slecht zou zijn??
Hier is er één
Overigens, het grappige is dat ze dat zelf ook vindtMaar eerlijk is eerlijk, zonder Anky was dit nooit op tv gekomen, dus de PR die ze meebrengt, gecombineerd met het feit dat ze zich volledig heeft ingezet, is gaaf.
Tendance schreef:Wendy schreef:Hier is er één
Overigens, het grappige is dat ze dat zelf ook vindtMaar eerlijk is eerlijk, zonder Anky was dit nooit op tv gekomen, dus de PR die ze meebrengt, gecombineerd met het feit dat ze zich volledig heeft ingezet, is gaaf.
Maar waaruit leid je dan nu nog af, dat ze te slecht is......
Zelfs met haar resultaat als 3e was het voldoende geweest voor brons.
Dan ben je blijkbaar toch goed genoeg.
LindyH schreef:Leuk dat het bij Studio Sport komt! Jammer dat het waarschijnlijk weer alleen over Anky zal gaan, maar dat moeten we dan maar voor lief nemen. Als zij niet had meegedaan was het überhaupt niet op TV gekomen.
Tendance schreef:Ik hoorde en hoor in ieder geval niet bij die bokkers.
A. Omdat ik vind, dat Anky super haar best doet in een nieuwe tak van sport en daarin heel bewust voor een ervaren paard heeft gekozen.
B. Omdat ik geen ervaring in de reining heb op 1 keer na en ik weet nog hoe lastig ik het die eerste keer vond, maar heb er verder ook geen verstand van, dus wie ben ik om te oordelen.
fleurbartels schreef:Tendance schreef:Ik hoorde en hoor in ieder geval niet bij die bokkers.
A. Omdat ik vind, dat Anky super haar best doet in een nieuwe tak van sport en daarin heel bewust voor een ervaren paard heeft gekozen.
B. Omdat ik geen ervaring in de reining heb op 1 keer na en ik weet nog hoe lastig ik het die eerste keer vond, maar heb er verder ook geen verstand van, dus wie ben ik om te oordelen.
jouw punt A... dat zouden veel meer mensen moeten doen.. zoveel meer plezier als je leert van een paard in een nieuwe discipline en daarna pas een jong paard koopt
fleurbartels schreef:LindyH schreef:Leuk dat het bij Studio Sport komt! Jammer dat het waarschijnlijk weer alleen over Anky zal gaan, maar dat moeten we dan maar voor lief nemen. Als zij niet had meegedaan was het überhaupt niet op TV gekomen.
ik ben helemaal niet bekend in de western wereld. Daarom deze serieuze vraag (zonder iets of iemand te beledigen). Is het voor de western sport positief dat Anky meedoet? Dat het nu meer publiciteit krijgt en meer westernruiters? en is zij werkelijk zo goed dat ze mee mag in het nederlandse team? of is dat vanwege haar naam (en evt. positieve voordelen van publiciteit voor de nederlandse western).
Nogmaals serieuze vraag... zeker geen negatief word of iemand. gewoon benieuwd hoe de western rijders / discipline hier tegen aan kijkt
Narobi schreef:Ze heeft niet 'bewust' gekozen voor een ervaren paard. Ze mocht dit paard in 2010 lenen van Cira Beack en toen het paard terug moest waren haar kinderen en Anky zelf gehecht geraakt aan Whiz en hebben ze besloten het paard te kopen. Anky rijd overigens al heel wat jaren western. Ze heeft heel veel western demo's gedaan samen met haar vriendin Rieky Young.
Dit is een foto van Anky uit 1996:
[ Afbeelding ]
Tendance schreef:Ze is niet goed genoeg om te winnen, maar ze draait toch lekker mee.
En dus is ze goed genoeg om deel te nemen.
Als je niet mag deelnemen aan het EK op het moment dat je geen kans maakt op goud, dan hoeven er vanmiddag in de dressuur ook maar een stuk of 4/5 te starten. En dan ben ik positief.
Narobi schreef:
). Dus wanneer dat meer mensen aantrekt ... is dat top natuurlijk! In een voetbalelftal krijgt de topscoorder helaas ook de meeste aandacht, terwijl daarvoor 10 man hun best hebben gedaan om die topscoorder een goede situatie te geven om te scoren. Dat soort dingen blijven onwijs moeilijk.