Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Eef_Bam schreef:Ik heb de proef live gekken en ook op youtube terug gekeken.
Ja hij loopt onregelmatig, zeker met uitstrekken, maar op de haperende beelden van youtube lijkt het erger te zijn dan live.
Ontzettend terecht dat hij niet helemaal bovenaan geëindigd is, gezien de spanning en het minder meekomende linkerachterbeen, maar kreupel zou ik het niet noemen.
Finliox schreef:Eef_Bam schreef:Ik heb de proef live gekken en ook op youtube terug gekeken.
Ja hij loopt onregelmatig, zeker met uitstrekken, maar op de haperende beelden van youtube lijkt het erger te zijn dan live.
Ontzettend terecht dat hij niet helemaal bovenaan geëindigd is, gezien de spanning en het minder meekomende linkerachterbeen, maar kreupel zou ik het niet noemen.
Op het niet haperende stukje van de eerste uitgestrekte draf dat de FEI op hun facebook pagina heeft gepost vond ik het er nog steeds niet oke uitzien. Misschien niet kreupel, maar zeer zeker niet mooi regelmatig.
. Eef_Bam schreef:Ik heb de proef live gekken en ook op youtube terug gekeken.
, daar lijkt het erger dan dat het live was. Paard loopt in ieder geval niet helemaal goed, daar zijn we het over eens
.