Nee dat is het ook nooit.Je uitleven op een onschuldig dier is zó zwak en min. Wil je persé uitleven op een dier,pak dan met blote handen een wild dier,zoals een Leeuw ofso.
kainda
Geplaatst: 11-08-15 12:34
Vreselijk wat een verrot persoon die zoiets doet.
Ik denk zelf ook dat er meerdere van die gekken bezig zijn.
Een tijdje terug stond er een stukje op fb. Dit ging over een groep zingende meisjes met hun pony's en paarden. Deze waren van een ponykamp en op weg naar de Mac Donalds.
De reacties die daarop kwamen waren soms ronduit schokkend te noemen. Er zijn toch heel wat meer paardenhaters dan ik had verwacht.
Die Paardenhaters op FB moet je niet serieus nemen,dat zijn aandachtvragers en mannen/jongens die denken dat ze stoer zijn.
Foreverkliek
Geplaatst: 11-08-15 13:11
Heel veel beterschap voor het paard en sterkte voor de eigenaar. Heb geen idee wat ik verder nog aan de discussie toe moet voegen we draaien in kringetjes rond. Heb mijn paard zijn gewicht in wortels beloofd als hij hem doodschopt. Ik zou anders niet weten hoe we deze idioot te pakken moeten krijgen
Ik heb mijn paard jaren terug ook eens gewond uit de weide gehaald. Hij had meerdere krassen op zijn lijf en een flinke snee over zijn rug. Deze ruin was altijd ruw aan het spelen met de andere ruintjes en wel vaker gewond. Stel dat dit nu in deze tijd was gebeurd dan had je misschien ook aan een mishandeling gedacht! Wil dus alleen maar zeggen paarden elkaar ook vreselijk kunnen verwonden en dit echt niet altijd naar mishandeling riekt. Paarden volk heeft er nogal een handje van om van een mug een olifant te maken en verhalen worden al snel uit het verband getrokken heb ik het idee. Wat niet weg neemt het te bizar voor woorden is er wel mensen bestaan die hun lust uit het verwonden van dieren halen. Ik mag dan ook hopen deze eens op heterdaad betrapt gaat worden en dan heel veel spijt van zijn daden gaat krijgen!