VS: 21 gedumpte paarden doodgeschoten

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ufurio4e

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-15 23:48

EskeGirl schreef:
Paardenslacht is daar verboden toch? Als de dieren geslacht hadden kunnen worden voor het verwaarlozen begon... zou veel gevallen vsn verwaarlozing schelen.

In heel de usa?

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 00:41

Ufurio4e schreef:
EskeGirl schreef:
Paardenslacht is daar verboden toch? Als de dieren geslacht hadden kunnen worden voor het verwaarlozen begon... zou veel gevallen vsn verwaarlozing schelen.

In heel de usa?

Dat zeker niet hoor! Misschien op sommige plaatsen maar gehaal verboden zeker niet en gehaal humaan al helemaal niet.

Ik vind het sneu voor de paarden maar ik denk dat dit een betere keus is dan ze laten staan zoals ik al zei.

Je kunt niet alles redden en dan kies ik liever voor deze titel als '21 verrote paarden gevonden Amerika'
Als er 1 ding is wat ik tot nu toe echt geleerd heb is dat je niet alles kun redden. Dus beter boempats dood als ze weg laten kwijnen.

En er worden dagelijks honderden paarden illegaal geslacht daar levend of dood, oud of jong. Zwarte markt bestaat ook daar. Denk idd dat het ook een stuk is opgeblazen.

Sammie

Re: VS: 21 gedumpte paarden doodgeschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 08:34

Deze paarden stonden helemaal niet weg te kwijnen en verrot waren ze ook niet.:? Ze waren enkele jaren geleden wel achtergelaten op publieke openbare grond. Als dat gebeurd vervalt het eigendom aan de staat, die heeft ze naar federaal grondgebied overgebracht. Daar zijn deze paarden opeens doodgeschoten. . Vergelijkbaar met dat iemand op jouw terrein even je paard neerschiet.