Ruud_O schreef:Hiervoor heb ik een stuk meer respect, dan die mafketels uit de woestijn
Welke mafketels uit de woestijn?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Knakker schreef:heel knap!
Wat wel het nadeel is van zo'n bericht: mensen die geen verstand van paardrijden hebben denken al dat het niets voorsteld en dat het paard al het werk doet, dat idee wordt door zo'n bericht nog meer versterkt: van zie je wel, het stelt niets voor, zelfs een bejaarde kan dat
Celine_Famke schreef:Ruud_O schreef:Hiervoor heb ik een stuk meer respect, dan die mafketels uit de woestijn
Welke mafketels uit de woestijn?
dots83 schreef:Knakker schreef:heel knap!
Wat wel het nadeel is van zo'n bericht: mensen die geen verstand van paardrijden hebben denken al dat het niets voorsteld en dat het paard al het werk doet, dat idee wordt door zo'n bericht nog meer versterkt: van zie je wel, het stelt niets voor, zelfs een bejaarde kan dat
Was ook wat ik dacht.... komt die discussie weer zienou paardrijden is geen sport
xxCYNNxx schreef:had het al op fb gelezen van de week, maar blijft gaaf. Sowieso respect voor iedereen die de tevis cup weet uit te rijden; is geen rit voor watjes, met zwaar terrein. Groot deel moet je ook echt stappen omdat het terrein te ruig is voor wat anders. En natuurlijk Cougar Rock:
https://www.youtube.com/watch?v=jrSkwkxdaPk
En dan met met 72 jaar dit uitrijden.....
dots83 schreef:Knakker schreef:heel knap!
Was ook wat ik dacht.... komt die discussie weer zienou paardrijden is geen sport