Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ianrowan2009 schreef:Ik heb een Bordeaux dog die net zo groot is als ik dit beestje zo zie...
En die mag wel in de kofferbakbeetje krom als ik deze vergelijking gebruik toch?
Anoniem schreef:Caily schreef:Hoeveel weegt zo'n beestje? Hebben ze die er zelf in getild?!
Tica_81, ik vind het behoorlijk veel onveiliger
Euhh ik had mijn reactie al weer weg gehaald... sorry!!!!
ik bedacht me ineens met remmen, hoeveelheid glas etc.....
Airco aan, beestje staat lekker in het stro, geen geschuif in de trailer...
Ze mochten hun reis niet voortzetten, maar het dier kon opgehaald worden op het politiebureau. Dus dan maar achterin de politiewagen naar het bureau?
En ze zullen wel geen trailer gehad hebben misschien, dus konden ze wellicht lang wachten tot er een geregeld was waarmee de pony opgehaald kon worden van het politiebureau, waar hebben ze dat beest in de tussentijd gelaten?
xFioon schreef:Ik vraag me dan vooral af hoe dat beest bij het politiebureau is gekomenZe mochten hun reis niet voortzetten, maar het dier kon opgehaald worden op het politiebureau. Dus dan maar achterin de politiewagen naar het bureau?
En ze zullen wel geen trailer gehad hebben misschien, dus konden ze wellicht lang wachten tot er een geregeld was waarmee de pony opgehaald kon worden van het politiebureau, waar hebben ze dat beest in de tussentijd gelaten?
Ik grap er ook wel eens over met onze mini, dat we haar gewoon in de kofferbak moeten zetten. Grote twee paards trailer, en dan een mini erin... Vast zetten kan je al niet met zo'n pony, dus dan maar los in de trailer. Hier in de kofferbak staan ze mooi stevig
pillow schreef:Ik zet ook wel een schaap achter in de X Trail Ik vind het prettiger reizen dan in zo'n ruime aanhanger. Ze gaan er gewoon lekker bij liggen. Ik doe wel wat voor het achterraam zodat men niet kan zien wat er staat. Maar 500 km zou ik toch niet doen.
Beestje heeft meer ruimte dan een groot paard in een trailer, en het lijkt me veiliger dan zo'n kleintje in een grote trailer waar ie geen steun heeft, en ook minder stressvol omdat ie niet alleen is. Alleen die plas en mest inderdaad
Batlow schreef:Maar als zo'n pony in paniek raakt, dan lijkt me dat een heel anders geval met een hond? Kan zo'n pony niet meer schade aanrichten oid? Ik roep maar wat, hij heeft natuurlijk altijd nog hoeven...
Stinkt lekker in de auto alsie poept