Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
anjali schreef:De draak ook, maar ik denk niet dat er ook maar één Chinees is die weet hoe hij voor zijn Hongaarse Hoornstaart moet zorgen.Dit vind ik tamelijk vreemd,want in China hebben ze al duizenden jaren zelf ook paarden.Weliswaar wat kleinere. Opoude Chinese schilderingen komen veel paarden voor,en wat denk je van het Chinese terracottaleger,alles met paarden. Het paard is ook een van de 12 dieren uit de Chinese astrologie.
ariatje schreef:Yep " leven " heeft een iets andere betekenis daar.
Er worden honden en katten gegeten. De grootste wilde dieren smokkel van de wereld! De olifanten,tijgers en neushoorns worden in afrika gestroopt voor swerelds grootste afnemer CHINA. Heb ik het nog niet over angora konijnen enzo...
Denk nou niet dat er ineens heel zuinig met paarden wordt omgesprongen. Ze weten gewoon niet hoe omdat ze een dier zien als economisch materiaal en voedsel! Een kleine selecte groep wil wel maar snapt het niet.
Kijk zolang ik nog hoor, ja maar onze hond is een huisdier, die eten we natuurlijk niet. Maar die loslopende wel...Dan krijg je ze maar niet aan hun verstand gebracht dat die misschien ook iemands huisdier is.
Voor degene die naief denken hun koffertje te pakken en de chinezen even te vertellen hoe het moet, SUCCES! Geniet nog even van je vrijheid van meningsuiting hier!