Jongen van 17 betrapt op verkrachten pony in Bergschenhoek

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 13:03

geerke schreef:
als iemand weet wie het is even op social media zetten...liefst met foto.Dan gaat de rest vanzelf,kan geen straf tegenop.

Gaat dit niet een beetje ver? Goed, het is ziek, afschuwelijk, niet leuk voor de pony, alles negatiefs, maar het gaat hier niet om vreselijke misdaden waarbij er daadwerkelijk slachtoffers zijn gevallen. De pony is niet gewond, al heb ik verder geen idee hoe zo'n dier dit beleeft. Die jongen heeft therapie nodig, niet publieke schande en dat voor de rest van zijn leven.

kamsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 13:05

geerke schreef:
als iemand weet wie het is even op social media zetten...liefst met foto.Dan gaat de rest vanzelf,kan geen straf tegenop.

Breng ze hier niet op een idee.. Dat kun je niet maken, die jongen is nog minderjarig.
Hij heeft geen mes of andere voorwerpen gebruikt, er is geen paard gewond.
Beetje van Ibbel's relativeringsvermogen is hier wel op z'n plek.

pressent

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 14:42

Doet me denken aan de het ezels neuken in Colombia bij Spuiten en Slikken. Daar was het heel normaal.. :')

Maargoed het blijft een vies idee en ik vind het inderdaad vooral voor de eigenaresse erg schokkend en kan me voorstellen dat je je daarna een stuk minder prettig voelt in eigen leefomgeving...

Anoniem

Re: Jongen van 17 betrapt op verkrachten pony in Bergschenhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 14:44

Is hij nou 17 of 18? Ik zie in een ander nieuwsbericht dat hij 18 zou zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 14:45

Kesje schreef:
geerke schreef:

Gaat dit niet een beetje ver? Goed, het is ziek, afschuwelijk, niet leuk voor de pony, alles negatiefs, maar het gaat hier niet om vreselijke misdaden waarbij er daadwerkelijk slachtoffers zijn gevallen. De pony is niet gewond, al heb ik verder geen idee hoe zo'n dier dit beleeft. Die jongen heeft therapie nodig, niet publieke schande en dat voor de rest van zijn leven.

_/-\o_ dit inderdaad.
Hoe onsmakelijk ook in mijn ogen, "liever" dat iemand zijn sexuele behoeften vervult dan zijn sadistische.
Sneu voor die jongen. Naar idee voor de eigenaar. Maar de pony? Heeft waarschijnlijk nergens last van gehad.
Ik keur het niet goed, absoluut niet, maar zware straffen... Nee, die bewaren we maar voor diegenen die mensen en/of dieren moedwillig schade aanbrengen .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 14:47

Kesje schreef:
geerke schreef:

Of totdat iemand per ongeluk de verkeerde foto meestuurt, wat heel erg vaak het geval is. Heeft een compleet onschuldig iemand de rest van zijn leven last van :=
Staat buiten kijf dat dit vreselijk is, maar cyberpesten ben ik altijd tegen.

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 14:50

Ik vraag me altijd af... Waarom zou je het überhaupt willen doen met een pony of ander dier?

Maar verschrikkelijk dit..

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 15:21

Het arme dier. ..

Wat heb je als minderjarig kind dan vreemde ideeën zeg...!

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 15:25

elenaMM77 schreef:
absoluut..

en dan wil ik er zelfs nog aan toevoegen dat het misbruik met voorwerpen waarbij schade wordt toegebracht aan het dier weer tot een hele andere categorie behoort.. daar gaat het noch om de verkrachting, noch om macht of aantrekkingskracht, maar vaak om een sadistische inslag.

bestialiteit is (helaas) al een heel oud begrip, dat zal vermoedelijk ook nooit echt helemaal verdwijnen.. soms is het doordat een persoon zich echt aangetrokken voelt tot een specifiek dier of diersoort (dan heb je het dus over een geaardheid.. zoals een konijn wel eens tegen een hond staat aan te rijden, een hond tegen je been.. zo heb je mensen waar de bedrading niet juist zit en seksueel worden aangetrokken tot een dier).. De andere categorie gebruikt een dier ter vervanging van een partner, niet omdat ze er specifiek op vallen maar omdat blijkbaar een hoge behoefte hebben..

dit maakt het seksueel gebruiken van dieren in mijn ogen niet minder erg of verkeerd en moet ook zeer zeker bestraft worden.. Maar de link naar verkrachting van mensen vanuit bestiality is zoals Vjestagirl al aangeeft ver te zoeken. Zelfs de connectie met de paardenmishandelaars is eigenlijk niet te maken, omdat dit echt om een heel ander soort uiting gaat, nog steeds een ziekmakende gedachte, maar niet zoals de paardenmishandelaars die er rondlopen of toekomstige verkrachters van mensen.

Psychisch wel interessant.... Maar het is wel heel ziek dat iemand dit in zijn hoofd haalt om te doen. Pony heeft er zelf amper wat van gemerkt, maar toch :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 15:32

Ik zie in alle andere nieuwsberichten staan dat hij 18 is. :)

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 15:38

BeSen schreef:
Ik vraag me altijd af... Waarom zou je het überhaupt willen doen met een pony of ander dier?

Maar verschrikkelijk dit..

Geaardheid... net zo iets als hetero, homo, bi, pedofilie, je kan dit dus ook voor dieren hebben.

Ik vind het vooral sneu voor de jongen. De pony zal er weinig last van hebben gehad, hoop voor de jongen dat hij hulp kan krijgen. Maar als dit inderdaad zijn geaardheid is, is het niet te genezen.

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 15:39

|o had die geen opblaas schaap kunnen kopen ?? <<)

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 15:43

Winged schreef:
elenaMM77 schreef:
absoluut..

en dan wil ik er zelfs nog aan toevoegen dat het misbruik met voorwerpen waarbij schade wordt toegebracht aan het dier weer tot een hele andere categorie behoort.. daar gaat het noch om de verkrachting, noch om macht of aantrekkingskracht, maar vaak om een sadistische inslag.

bestialiteit is (helaas) al een heel oud begrip, dat zal vermoedelijk ook nooit echt helemaal verdwijnen.. soms is het doordat een persoon zich echt aangetrokken voelt tot een specifiek dier of diersoort (dan heb je het dus over een geaardheid.. zoals een konijn wel eens tegen een hond staat aan te rijden, een hond tegen je been.. zo heb je mensen waar de bedrading niet juist zit en seksueel worden aangetrokken tot een dier).. De andere categorie gebruikt een dier ter vervanging van een partner, niet omdat ze er specifiek op vallen maar omdat blijkbaar een hoge behoefte hebben..

dit maakt het seksueel gebruiken van dieren in mijn ogen niet minder erg of verkeerd en moet ook zeer zeker bestraft worden.. Maar de link naar verkrachting van mensen vanuit bestiality is zoals Vjestagirl al aangeeft ver te zoeken. Zelfs de connectie met de paardenmishandelaars is eigenlijk niet te maken, omdat dit echt om een heel ander soort uiting gaat, nog steeds een ziekmakende gedachte, maar niet zoals de paardenmishandelaars die er rondlopen of toekomstige verkrachters van mensen.

Psychisch wel interessant.... Maar het is wel heel ziek dat iemand dit in zijn hoofd haalt om te doen. Pony heeft er zelf amper wat van gemerkt, maar toch :=

Geen lichamelijke pijn, maar beestje kan er zeker wel last van hebben gehad natuurlijk.

Van mij mag het zeker fb wel op!

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 15:47

het word steeds zieker hier in nl :n

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 15:47

Kesje schreef:
geerke schreef:

therapie???gaat dat helpen?Stel hij heeft inderdaad een voorkeur voor dieren,ga dat er maar eens uitpraten.Laat maar een een psych los op mij die mij gaat vertellen dat ik niet van honden mag houden.Succes.

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 15:49

Ariannee schreef:
het word steeds zieker hier in nl :n

1 jongen doet iets en gelijk is heel NL slecht? Dit gebeurd al honderden, duizenden jaren ;)

Als dit een geaardheid is, kan je er weinig mee. Maar publiekelijk te schande zetten, dat heeft ook geen enkele zin.

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 15:51

Geerke, ik hoop dat jij geen seks hebt met je hond. Houden van en sex hebben met een dier is natuurlijk totaal wat anders. En ik ben van mening dat dat zeker gaat helpen.

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 15:52

ik zeg ook helemaal niet dat nederland slecht is! Ik zei dat het steeds zieker hier word ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 15:53

Om het even erg platvloers neer te pennen.
Hij kan zich ook aftrekken bij het zien van de pony.
Blijft hetzelfde.
Alleen hier wat aan doen is vers 2. Seksuele afwijkingen zijn in principe niet te behandelen.
En is inderdaad zo oud als de mensheid zelf. Waar komt anders het scheldwoord geitenneuker vandaan.
er is een groot verschil tussen de idioten die er een stok oid induwen of die van hemzelf.
De ene is een pervers mannetje de ander is een dierenbeul.

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 15:57

Noouu geitenneuken is een cultuur... Ik weet niet welk land dat is maar dat is daar helemaal geaccepteerd en wordt het als 'normaal' gezien. Jonge jongens mogen daar ook 'droog neuken' met geiten. Was volgens mij van een programma 3 op reis oid. Linkje mag ik niet plaatsen.

Roos_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 16:05

Gatverdamme. Goed optreden van de eigenaars met camera's.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 16:05

saskiakefie schreef:
Noouu geitenneuken is een cultuur... Ik weet niet welk land dat is maar dat is daar helemaal geaccepteerd en wordt het als 'normaal' gezien. Jonge jongens mogen daar ook 'droog neuken' met geiten. Was volgens mij van een programma 3 op reis oid. Linkje mag ik niet plaatsen.

Sorry excuus, denk dat mijn reactie an sich duidelijk is.

__YSB__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 16:07

Het heet Beastiality, sexueel opgewonden raken door beesten. naar mijn inzicht lichtelijk ziekelijk... :r

En dan laten ze hem vrij.... -O-

Kesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 16:15

geerke schreef:
.....

therapie???gaat dat helpen?Stel hij heeft inderdaad een voorkeur voor dieren,ga dat er maar eens uitpraten.Laat maar een een psych los op mij die mij gaat vertellen dat ik niet van honden mag houden.Succes.

Dat zijn andere zaken, dit is duidelijk abnormaal, niet het houden van dieren zoals je van familieleden houdt, want dat is ook niet meteen pervers (kan natuurlijk ook, maar dat is weer een andere discussie). Ik houd ook van mijn dieren, maar ik heb er geen seksuele gevoelens voor, en daar gaat het om. Of therapie gaat helpen weet ik niet, zeker niet als Morganlefay gelijk heeft, ik heb daar geen verstand van. Maar hoe dan ook vind ik niet dat dit zo ernstig is dat hij dan maar publiekelijk gestenigd moet worden via het internet. Er zijn gevallen waarbij ik het zeker met je eens ben dat iemand er de rest van zijn leven voor moet boeten, maar dit is er niet één van ;)

zebra89

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 16:18

Ibbel schreef:
Uhm, als de dierenarts z'n arm naar binnen steekt om een paard te insemineren gaat er wel wat meer naar binnen dan het pielemuisje van een 17-jarige knul. Die pony heeft er echt niets aan over gehouden hoor.
Neemt niet weg dat zo'n knul vermoedelijk júist vanwege het nieuws over paardenmishandelingen op het idee gekomen is. Want anders kan-ie z'n handen wel gebruiken, als-ie geen vriendin heeft. Dat doen de meeste pubers (en mannen) bij gebrek aan vrouw.

Dit dus wel een beetje. Vind het heeel ziek dat een jongen dit in zn kop haalt en die gast moet hulp en opgesloten worden (gevangenis of psychiatrische instelling) maar....de pony zal nergens last van hebben denk ik...want de dierenarts die opvoelt is een stuk 'heftiger'

Wel ben ik blij dat er eindelijk is ingegrepen. Ben wel benieuwd welke straf hij krijgt. Lijkt me trouwens wel heel eng het idee dat die gast regelmatig je pony heeft verkracht....heel onveilig gevoel....