Ik mis Anky eigenlijk
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ayasha schreef:Ik heb niet zoveel gemist. Meeste scores waren tussen de 70 en 75%
Terwijl Adelinde meestal toch over de 75 heen ging. Ik zeg nergens dat Patrick waardeloos is maar wel dat Adelinde af schrijven als zijnde 'scoorde toch niet hoog meer' onzin is gezien ze toch echt regelmatig hoger scoorde dan Patrick.
karijn schreef:Een podiumplek zit er toch wel in? Alle vier kunnen zeker scores rijden van 75% en meer. Zoals Undercover vrijdag liep op het NK, zou kunnen betekenen dat hij heel dicht bij Charlotte kan komen. Hans Peter heeft Johnson ook goed aan het lopen. Hoe zit het met de rest van de Britten? Zit daar nog wat noemenswaardig tussen? En de Duitsers? Isabel is weg gevallen, Damon Hill moet zich maar zien te bewijzen onder zijn nieuwe amazone. De enige die hoog kan scoren (80% grens) voor de Duitsers is Rath. Wie zijn de andere ruiters voor Duitsland? Dus een podiumplek voor het team geloof ik wel. Individueel is zilver het hoogst haalbare tenzij er iets helemaal mis gaat met Charlotte en Valegro. Totilas weet ik niet. Durf ik geen uitspraak over te doen. Is een gevalletje "eerst zien dan geloven" geworden.
karijn schreef:Een podiumplek zit er toch wel in? Alle vier kunnen zeker scores rijden van 75% en meer. Zoals Undercover vrijdag liep op het NK, zou kunnen betekenen dat hij heel dicht bij Charlotte kan komen. Hans Peter heeft Johnson ook goed aan het lopen. Hoe zit het met de rest van de Britten? Zit daar nog wat noemenswaardig tussen? En de Duitsers? Isabel is weg gevallen, Damon Hill moet zich maar zien te bewijzen onder zijn nieuwe amazone. De enige die hoog kan scoren (80% grens) voor de Duitsers is Rath. Wie zijn de andere ruiters voor Duitsland? Dus een podiumplek voor het team geloof ik wel. Individueel is zilver het hoogst haalbare tenzij er iets helemaal mis gaat met Charlotte en Valegro. Totilas weet ik niet. Durf ik geen uitspraak over te doen. Is een gevalletje "eerst zien dan geloven" geworden.
ik vind het toch een mooi team. karijn schreef:Een podiumplek zit er toch wel in? Alle vier kunnen zeker scores rijden van 75% en meer. Zoals Undercover vrijdag liep op het NK, zou kunnen betekenen dat hij heel dicht bij Charlotte kan komen. Hans Peter heeft Johnson ook goed aan het lopen. Hoe zit het met de rest van de Britten? Zit daar nog wat noemenswaardig tussen? En de Duitsers? Isabel is weg gevallen, Damon Hill moet zich maar zien te bewijzen onder zijn nieuwe amazone. De enige die hoog kan scoren (80% grens) voor de Duitsers is Rath. Wie zijn de andere ruiters voor Duitsland? Dus een podiumplek voor het team geloof ik wel. Individueel is zilver het hoogst haalbare tenzij er iets helemaal mis gaat met Charlotte en Valegro. Totilas weet ik niet. Durf ik geen uitspraak over te doen. Is een gevalletje "eerst zien dan geloven" geworden.
vur schreef:Undercover in de buurt komen van Valegro? Maar natuurlijk.![]()
dat Patrick mee mag, vind ik terecht. Nu maar hopen dat hij kan vlammen. De Duitsers hebben veel kwaliteit in de breedte en hebben dus veel combinaties om uit te kiezen, voordat het echt veel minder wordt. Dat is bij ons heel anders. Dat zie je nu wel. Het zal een spannend EK worden denk ik.
.
Ayasha schreef:Amandavd schreef:Joh man wat maakt het in godsnaam uit? We zien het vanzelf, dat gekissebis over wie waar bij elkaar in de buurt komt.
Lees het dan niet als het je niet boeit.Simpel zat toch.
Suzanne F. schreef:Timo schreef:Patrick van der Meer en Uzzo (v. Uzzo)
Uzzo is een Lancet.
Teleurstellend team zo. Heel wat anders dan jaren geleden toen we voor goud konden gaan. Toen hadden we 3 combinaties die 80 konden rijden en eentje er dicht tegenaan.
Uzzo is leuk maar deel uitmaken van het EK team? Het is jammer van Adelinde en Danielle. Hopelijk krijgen we snel nieuwe combinaties die het goed gaan doen.
denbine schreef:Suzanne F. schreef:
Uzzo is een Lancet.
Teleurstellend team zo. Heel wat anders dan jaren geleden toen we voor goud konden gaan. Toen hadden we 3 combinaties die 80 konden rijden en eentje er dicht tegenaan.
Uzzo is leuk maar deel uitmaken van het EK team? Het is jammer van Adelinde en Danielle. Hopelijk krijgen we snel nieuwe combinaties die het goed gaan doen.
Toevallig betrapte ik mezelf tijdens t kijken naar t NK op....
De tijd van Salinero, ferro, goliath, silvano N ....toen genoot ik van het NK. Dat gevoel heb ik al jaren niet meer. Terwijl de dressuur en paarden nu toch beter zouden zijn.
vur schreef:In Las Vegas stond Valegro 10 % los van Undercover, dus ik zet bij jouw stelling vraagtekens.
HorseTimeXL schreef:vur schreef:In Las Vegas stond Valegro 10 % los van Undercover, dus ik zet bij jouw stelling vraagtekens.
Ja maar toen had undercover ook enorme spanning in die arena dus ik snap het wel. Als undercover hoog scoort en maar ontspannen genoeg blijft dan kan die flink scoren.. Maar dat maakt inderdaad niet veel uit. Zou het wel leuk vinden als xe een podium plek zouden krijgen