Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Collie2008 schreef:Bon_charmeur schreef:Als.rath en toot winnen is het alleen omdat het totilas is en niks meer te maken heeft met het rijden. Want valegro en undercover lopen er aardig beter bij
Ja want de jury bestaat ook uit Penny meisjes
Persevero schreef:leuk om ze weer terug te zien, maar vind wel dat totilas vlakker is geworden. ik denk ook niet dat hij gaat winnen van bv valegro.
Persevero schreef:toch waren de meningen van de jury zeer verdeel over sommige onderdelen van de proef. Tis toch wat vreemd wanneer je een 7 en een 9 krijgt voor hetzelfde onderdeel. En meerdere mensen zetten vraagtekens bij sommige punten en leggen ook uit waarom, dus zo raar is die gedachte niet.
Hoog van de toren blazen? Hij is onsympathiek?
Totilas is wel vaker gestart in Aken en heeft daar inderdaad altijd gewonnen. Hoezo zou hij zich nederig op moeten stellen? Hij verteld dat hij vertrouwen heeft in de wedstrijd en ik haal er nergens uit dat hij zeker weet dat ze gaan winnen. En volgens mij heb je de laatst alinea niet gelezen, waarin hij juist erg nederig is en vol lof over Dujardin en Valegro. 
listiglistje schreef:Aranel schreef:Alles gewonnen in Aken.. de beste man is er nog maar èèn keer gestart![]()
Het zou hem sieren zich wat nederiger op te stellen. Ik denk dat dat zijn imago goed zal doen. Ik, en wie weet anderen met mij, vind hem gewoon geen sympathiek persoon in zowel zijn uitsuitstraling als om wat hij zegt.
Jij leest dus niet goed....toot is vaker gestart in aken en heeft daar altijd nog gewonnen (wat waar is), m vindt dat een goed voortekenbegrijpend lezen is moeilijk!
easygoing schreef:Tja maar dat was wel in Toot's hoogtijdagen en onder Edward. Toen was hij nagenoeg onverslaanbaar tegenwoordig is dat niet meer van toepassing.
Getup schreef:wie weet, wat voor verrassingen er nog komen, wbt jonge combinaties. Valegro is natuurlijk wel superstabiel , die verwacht ik toch wel op plek 1. Maar dan wordt t nog spannend.......Persoonlijk heb ik niets met Undercover,maar ja, ik ben geen jurylid...... dus laat maar komen, die strijd
Persevero schreef:leuk om ze weer terug te zien, maar vind wel dat totilas vlakker is geworden. ik denk ook niet dat hij gaat winnen van bv valegro.
ik ben wel benieuwd wat er over een tijdje te zien is tussen Glocks zonik en edward. Die hengst heeft echt enorm veel expressie, je moet het maar onder je kunnen houden. En ik geloof dat hij bij edje daarvoor aan het goede adres is.
Winged schreef:Persevero schreef:leuk om ze weer terug te zien, maar vind wel dat totilas vlakker is geworden. ik denk ook niet dat hij gaat winnen van bv valegro.
Ik vind het er juist meer gecontroleerd eruit zien. Er lijkt meer balans in te zitten.
Maar nu heb ik de hele hype rondom Toot al helemaal nooit volledig begrepen. het is een prachtig dier met mooie gangen, maar de basis bij een Valegro is bijvoorbeeld stukken beter...
denisesilver schreef:Persevero schreef:leuk om ze weer terug te zien, maar vind wel dat totilas vlakker is geworden. ik denk ook niet dat hij gaat winnen van bv valegro.
ik ben wel benieuwd wat er over een tijdje te zien is tussen Glocks zonik en edward. Die hengst heeft echt enorm veel expressie, je moet het maar onder je kunnen houden. En ik geloof dat hij bij edje daarvoor aan het goede adres is.
Ik ben heel erg benieuwd naar Sir Schenkenberg