Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
safina schreef:Wat een mazzel!
Een trailer is in feite niet meer dan wat dunne wandjes op een chassis. Geen beschermende kooiconstructie, kreukelzones of andere buffers. Het stelt gewoon allemaal geen ruk voor. Bij een aanrijding blijft er weinig van over.
Daarom kan ik altijd zo ontzettend neurotisch worden als ze geen afstand houden en vlak achter mijn trailer gaan rijden met de auto.
safina schreef:Wat een mazzel!
Een trailer is in feite niet meer dan wat dunne wandjes op een chassis. Geen beschermende kooiconstructie, kreukelzones of andere buffers. Het stelt gewoon allemaal geen ruk voor. Bij een aanrijding blijft er weinig van over.
Daarom kan ik altijd zo ontzettend neurotisch worden als ze geen afstand houden en vlak achter mijn trailer gaan rijden met de auto.
wwillemijn schreef:safina schreef:Wat een mazzel!
Ik ook, daarom ben ik van de week op een afrit stil gaan staan om van de vrachtwagen af te komen die op minder dan een meter van mijn trailer bleef hangen. Heb hem maar laten passeren, want op een N weg kunnen ze ook niet gaan inhalen.