Emmelie Scholtens meldt zich af voor kür op muziek

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Zinzi_jewel

Re: Emmelie Scholtens meldt zich af voor kür op muziek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-15 08:52

Op zulke grote evenementen zijn stallen en het hele complex aangepast aan die hitte ...
Zie Florida bijvoorbeeld de stallen hebben daar ventilators en zijn niet zo gesloten als hier

aslo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-15 13:44

Respect. Krijg t vermoeden dat aardig wat mensen t onderschatten. Ondanks voorzorgsmaatregelen ben ik bijvoorbeeld vannacht van 23.30 u tot 01.00 met 1 van onze honden in de weer geweest om haar weer koel te krijgen. Uiteindelijk in bad neergezet en een kwartier lang de koude kraan erop.daarna ging t goed en is ze de nacht mooi door gekomen. Twee uur terug ook weer een koude douche gegeven. Mijn dochter belde net vanaf stal. Onze merrie kon de hitte niet aan en die heeft ze met koud water gekoeld. Na t avondeten ga ik er naar toe om nog een keer te koelen. Onze ruin heeft nergens last van, net zoals onze andere hond. Op stal tevens al twee konijnen en een kip aan de hitte bezweken. En reken erop dat ze daar er echt alles aan doen om de dieren het zo aangenaam mogelijk te maken. Denk aan bevroren flessenwater waar ze tegen aan kunnen liggen. Etc etc. Ben nu 52 en heb dit alles nog nooit eerder meegemaakt ondanks al ruim 30 jaar dieren te hebben.

Babbelientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-15 13:47

Heel veel respect voor deze mensen. Juist de toppers zouden ons moeten laten zien hoe het hoort: handelen in het belang van je dier. Dat maakt hen échte toppers.

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-15 14:47

Niet meer dan normaal eigenlijk!