Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Daantjuh88 schreef:Ik heb zondag concours (zutphen), tot op heden gaat dat concours gewoon door. Ik ben zelf niet snel van het afmelden en niet zo'n zeikerd, maar 2 paarden mee en dan om half 1 en de ander om 2 uur rijden word afzien..... als ze het eruit gooien zal ik het niet erg vinden Maar je weet het natuurlijk nooit met het weer in NL, mss rijd ik ook wel in de stromende regen zoals vorig weekend.
Lienboon schreef:Daantjuh88 schreef:Ik heb zondag concours (zutphen), tot op heden gaat dat concours gewoon door. Ik ben zelf niet snel van het afmelden en niet zo'n zeikerd, maar 2 paarden mee en dan om half 1 en de ander om 2 uur rijden word afzien..... als ze het eruit gooien zal ik het niet erg vinden Maar je weet het natuurlijk nooit met het weer in NL, mss rijd ik ook wel in de stromende regen zoals vorig weekend.
Poeh, dat vind ik nogal wat... laat je je andere paard dan gewoon op de trailer staan? En beleef je daar serieus plezier aan?
Oww zie net dat je zondag schreef.. dan ist idd een stukje koeler
Agossie schreef:En dan zal je kaarten hebben voor Outdoor Gelderland dat waarschijnlijk wel doorgaat. We houden het in de gaten. Superbesluit van de verenigingen om het af te zeggen. Dit is te gek.
CoriienRN schreef:Ik zou als ik de KNHS was sws alles afgelastenik vind 30 graden al te warm om me paard op het land te zetten laat staan 2 dressuur of 2 rondjes te laten springen....
romyloverrr schreef:In Frankrijk staan de paarden gewoon met 35 graden buiten. Anders konden ze weken niet naar buiten, dus dat vind ik ook weer wat overdreven. Als er schaduw is zie ik het probleem niet.
Maar wel goed dat die wedstrijden worden afgelast.
Nies_ schreef:Ik snap niet dat KNHS hier geen regels voor in de reglementen zet. Idem met gladheid ed. Sommige verenigingen blijken startgeld toch belangrijker te vinden dan paarden(- en ruiter)welzijn.
Onze wedstrijd (laatste ponyselectie) gaat zondag wel door, dan zou het minder warm zijn. Dat moeten we nog maar zien dan.
listiglistje schreef:Met aflassen wordt het alleen maar heterDe weersites geven voor zaterdag 40 graden celcius aan!
(…)
Ik weet niet of er meer ruiters zo over denken en hoe de vereniging erover denkt, maar persoonlijk
Zou ik als vereniging de wedstrijd aflassen, verplaatsen of een zeer vervroegd ochtendprogramma inzetten.