Just_Sannee schreef:Vandaag ook al in Emmen....
Nee serieus?! Waar is het precies gebeurd dan? Nog niks over gehoord... Gatverdamme dit komt me iets te dichtbij..
Die mensen zijn gewoon gestoord.. Niet normaal meer, bah
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Just_Sannee schreef:Vandaag ook al in Emmen....
LadyMadonna schreef:Snap ik, maar mensen spelen eigen rechter. Wij hebben zo vaak met de auto langs een weiland gestaan om foto's te maken. Niet van de paarden, maar van vogels....
Dan zijn we kennelijk verdacht en voor je het weet heb je een meute achter je aan...
Jet schreef:Just_Sannee schreef:Vandaag ook al in Emmen....
Bedoel jij niet dit bericht: http://www.dvhn.nl/nieuws/drenthe/weer- ... 86013.html , dat is vlakbij Emmen, maar dat was vorige week zaterdag.
Sappos schreef:. Enkele tijd geleden heb ik wel een koppel gesignaleerd wat in het donker bij verschillende paarden stond te kijken. Toen ik uit de stal naar buiten liep keken ze mij recht in mn gezicht aan. Ik ben toen naar huis gegaan, heb de auto gehaald en toen waren ze weer bij andere paarden aan het kijken. Heb het kenteken genoteerd dus mocht ik ze vaker zien kan ik het melden bij de politie. Maarja aan een hek staan bij paarden in het donker is geen misdaad.
gohya schreef:Wat kan de politie nou doen met alleen een kenteken van een auto met mensen die bij een weiland naar paarden staan te kijken? Daar doet de politie niks aan, mogen ze ook niks aan doen,het is geen misdaad naar paarden kijken,ook al is het donker.Weet je hoeveel mensen er naar paarden staan te kijken? moet je die dan allemaal aangeven en/of melden? dat kan toch niet, zo loopt alles in de war.
gohya schreef:Maar ze kunnen niks doen,ze trekken het kenteken na,en dan? gaan ze die auto 24/7 volgen? net als ál die andere auto's waarvan een verdacht kenteken is gemeld?
Dit kan toch helemaal niet.
gohya schreef:LadyMadonna schreef:Snap ik, maar mensen spelen eigen rechter. Wij hebben zo vaak met de auto langs een weiland gestaan om foto's te maken. Niet van de paarden, maar van vogels....
Dan zijn we kennelijk verdacht en voor je het weet heb je een meute achter je aan...
Dát bedoel ik dus,elke vogelspotter word gelijk gezien als verdachte.En zo raakt de politie alleen maar in de war.Nu worden er al 3 verschillende auto's genoemd,op FB noemen ze ook al andere merken auto's.De beul zou ook al op verschillende soorten fietsen zijn gezien.
Zo kan je nooit een patroon krijgen v.d. dader en krijg je hem nooit te pakken.