Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Daarnaast, buiten mijn mening om dat ik niet bepaald te spreken ben over het schilderij: Als je dan toch iets maakt wat zoveel publiciteit vangt, zorg dan dat het iets realistischer er uit ziet, er is maar een kleine groep mensen die een stijl zoals deze kan waarderen ^^. 
Ik zie er nog wel meer dingen in die ze als 'politiek' op zouden kunnen vatten

Tazzey schreef:Het hangt ook niet perse aan de leeftijd en minder vriendelijk worden, maar dan heb jij waarschijnlijk nog geen ervaring met mensen die ouder zijn en door bijvoorbeeld beginnende dementie veranderen in hun karakter, dingen sneller verwarrend vinden/niet begrijpen en behoefte hebben aan het oude vertrouwde.Mijn overgroot oma was op haar 94e nog even vriendelijk als op haar 60e. Geloof niet dat het persé vast hangt aan de leeftijd.
marley93 schreef:Ik vind het ook geen mooi schilderij, en het is algemeen bekend dat zij geen blad voor de mond neemt. Nooit niet.Dat vind ik juist het leuke aan haar.
. Ze is gewoon heerlijk eerlijk
.
.
EskeGirl schreef:Evelijn schreef:Ik dacht eerder dat de koningin wat last krijgt van haar ouderdom dat ze zo reageert en niet ondankbaar.
Arme mensje moet ook gewoon koningin blijven tot dat ze dood gaat.
Heeft Beatrix het makkelijker die kan gewoon in de schaduw ouder worden.
Niks moet, ze wil niet aftreden, ze mag wel
Vind het schilderij ook niet mooi trouwens. En zo onbeleefd vind ik haar niet trouwens hoor. Veulen84 schreef:Als je een kado voor iemand gaat maken dan vraag je toch even wat diens smaak is?
Ik vraag me af waar ze dat op gaat hangen, ergens tussen de oude schilderijen en portretten in windsor castle? Daar gaat het toch niet tussen passen, dat hadden ze zich ook van te voren kunnen bedenken. Bovendien worden er meestal meer luxe en traditionelere kadoos uitgewisseld.
Overigens staat hier http://www.theguardian.com/uk-news/2015 ... tate-visit een filmpje bij, en vind ik het niet onbeleefd wat ze zegt.