Mestproblemen voor softwaregigant Bill Gates

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

smurffie

Re: Mestproblemen voor softwaregigant Bill Gates

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 22:43

Wat is er relevant aan het vermogen van iemand voor de boete? Voor iedereen is dit gewoon dit bedrag, dat zijn vernomen heel hoog is heeft daar 0,0 mee te maken.Jullie vinden boetes naarhoogte van inkomen zeker en tof plan? Beetje discrimineren wat jullie nu doen :=.

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 23:03

smurffie schreef:
Wat is er relevant aan het vermogen van iemand voor de boete? Voor iedereen is dit gewoon dit bedrag, dat zijn vernomen heel hoog is heeft daar 0,0 mee te maken.Jullie vinden boetes naarhoogte van inkomen zeker en tof plan? Beetje discrimineren wat jullie nu doen :=.

Nou, ik ben failliet als mij dit overkomt :+
Daar heeft Bill Gates geen last van. Als iemand mij een boete van 1 cent gaf.zou ik ook zeggen: rond maar af naar twee cent en tot de volgende keer. Best logisch toch. ;)

smurffie

Re: Mestproblemen voor softwaregigant Bill Gates

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 00:10

Dat is echt niet te vergelijken. Een hoop geld blijft veel geld. Jij bezit ook dit land niet dus zal deze boete niet krijgen, iedereen die dit soort stukken land bezit en fouten maakt kan deze boete krijgen.

Ik als student ( met totaal geen vermogen) kan bijvoorbeeld voor een boete voor rood licht een hele tijd werken ( boete is 260 euro) is het daarom voor iemand, neem jezelf, die meer vermogen heeft minder zuur? Zou het niet raar zijn als ik dan ging beslissen dat het voor jou niet vervelend is. (Geen idee wat jij doet/vermogen je hebt, ik wil ook niet op de man spelen meer situatie dichter bij huis trekken)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 16:28

smurffie schreef:
Whut? :+
Ik bedoel er alleen maar mee te zeggen dat ik als multi miljardair niet wakker zou liggen van zo'n bedrag.
Heeft helemaal niks met de hoogte te maken van de boete, die hoort voor iedereen gelijk te blijven i.m.o.