Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jennyj01 schreef:En waarom komen ze dan geen steek verder?
vienna1987 schreef:De politie gaat ook echt niet alles bloot geven, want dan gaat de dader misschien wel weer anders te werk. Uit ervaring weet ik dat ze er echt wel druk mee bezig zijn. Dat is de reden waarom ik ook niet mijn vermoedens opschrijf op bokt. 1 het zijn vermoedens geen feiten, 2 ik denk dat dader mee leest en ook zo mee kan leren!
Storm2009 schreef:Lotus83 schreef:Ik kan er werkelijk met mijn pet niet bij dat er nog altijd niemand is aangehouden![]()
als dit om mensen zou gaan, pff, dan gaan er hele politiemachten op de been.
en als er een dader gepakt wordt.., wat wordt de straf? Minimaal....zoals vaak in Nederland
en dan is het straks raar dat iemand het heft in eigen hand neemt en een dader half dood slaat....
Ik ken iemand bij de dierenpolitie en ze zitten er wel degelijk bovenop....maar ze krijgen hem tot nu toe gewoon nog niet te pakken. Zeggen dat ze te weinig doen is wel lekker makkelijk vingertje wijzen...
Amy77 schreef:gohya schreef:
Weer zo'n onzin uitspraak! de politie doet er genoeg aan,genoeg politiemachten op de been.
Soms is het gewoon zeer moeilijk om een dader te pakken.Zeker omdat deze dader geen vast patroon heeft.
w.b.t. de straf kan je wel eens gelijk in hebben ja.Maar dat ligt niet aan de politie,maar aan de Politiek,die bepalen de wet voor strafrecht.
Het komt voor iedereen in heel Nederland dichtbij.
...iets wat wij dus wel doen tijdens volle maan (was nl eerst bij volle maan vaak, nu dus niet meer, geen touw aan vast te knopen)..different1 schreef:Voor degenen die, helaas, te maken hebben gehad met de beul: is er bloed afgenomen van de betreffende paarden? Ivm verdoving?