Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NathalietjeB schreef:ik denk dat t helemaal niets te maken heeft met wedstrijd ritme of geld in t laatje, jullie vergeten allemaal dat t met parzival een tijd terug niet zo goed ging door hart ritme stoornissen.
ik denk dat ze er voor parzival heeft gekozen om zijn stress niet te verhogen, zodat hij niet meer problemen met zijn hart krijgt.
en wat ayasha zegt zei kent parcival beter dan alle bokkers hier
Janine1990 schreef:NathalietjeB schreef:ik denk dat t helemaal niets te maken heeft met wedstrijd ritme of geld in t laatje, jullie vergeten allemaal dat t met parzival een tijd terug niet zo goed ging door hart ritme stoornissen.
ik denk dat ze er voor parzival heeft gekozen om zijn stress niet te verhogen, zodat hij niet meer problemen met zijn hart krijgt.
en wat ayasha zegt zei kent parcival beter dan alle bokkers hier
Als stress een gevaar is voor het hart, zou je toch zeggen dat je met dat paard naar de wat kleinere wedstrijden gaat met minder entourage. Want het ritme zorgt er wel voor dat het paard niet meer dusdanig onder de indruk is van een wedstrijd met een wat grotere entourage omdat hij een goede waarde voor het Nederlandse team is?
Of zijn er regels voor A-kader combinaties, waardoor ze niet naar een gewone subtop wedstrijd mogen?
Electra63 schreef:Adeline wordt altijd verweten dat zij niet het beste met Parzival voor heeft. Ook nu weer kritiek. Deze combinatie behoort nog steeds tot de top van Nederland. Parzival raakt altijd snel in de stress, nu misschien nog meer door de lange rustperiode. Prima dat ze hem dan terugtrekt voor het vervolg. Misschien wat kleinere wedstrijden meepakken om hem weer in het ritme te krijgen.
Electra63 schreef:Adeline wordt altijd verweten dat zij niet het beste met Parzival voor heeft. Ook nu weer kritiek. Deze combinatie behoort nog steeds tot de top van Nederland. Parzival raakt altijd snel in de stress, nu misschien nog meer door de lange rustperiode. Prima dat ze hem dan terugtrekt voor het vervolg. Misschien wat kleinere wedstrijden meepakken om hem weer in het ritme te krijgen.
Iris82 schreef:Heeft Adelinde eigenlijk alweer een nieuwe topper klaar staan?
Tazzey schreef:Ik vond het een rommelige proef, ik heb het idee dat hij echt het ritme nog niet heeft, ze is er natuurlijk een lange tijd tussenuit geweest met hem. Al met al nog een nette prestatie dus. Ik begrijp wel dat ze even geen zin in een interview heeft, dat eeuwige gemekker over de leeftijd van dat paard zou ik ook beu worden.
Alleen haar stang gebruik vind ik heel naar altijd. Ik kan me geen proef herinneren dat het paard niet met een open mond loopt en de stang als een gitaar snaar gespannen staat. Jammer.