Duitse vrouw doodt opnieuw pony

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bambolina

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 09:35

gadverdamme... ik moest ook gelijk richting psychopaat denken, maar zoiets ziet een psychiater toch niet over het hoofd? Laten we hopen dat ze een dergelijke diagnose krijgt, dat is ben ik bang de enige manier waarop je zo iemand zo lang mogelijk binnen de muren van een inrichting kan houden.

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 09:36

Zielig en vreselijk tegelijk.
Opsluiten en voorlopig niet meer vrijlaten.
De stap van dieren naar mensen is maar klein..

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 09:36

Die zou toch opgesloten moeten worden en nooit meer in de samenleving mogen worden vrijgelaten.
Dat kind heeft een hersenkronkel..... 19 jaar en dan al zo'n psychopaat....

Chapeau2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 09:38

Dat is inderdaad gebleken uit onderzoek Idra. Dat maakt het extra eng. Dit is echt een zwaar gestoord persoon. Echt een groot gevaar voor de maatschappij. Arme eigenaar... Wat zal ze het zwaar hebben met het idee dat haar pony ( op gruwelijke?) wijze vermoord is.

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 09:40

KoudbloedKim schreef:
In ieder geval 1 paardenbeul minder.

Zo is dat.. nu de rest nog. Ze hebben haar tenminste. De andere laffe idioten lopen nog steeds vrij rond.

Lau

Bah wat een naar persoon..... Opsluiten sleutel weggooien en nooit meer naar om kijken....

Nu Is het een dier en morgen misschien wel een random persoon die haar niet aanstaat.
Walgelijk hoe kom je er op.....
Als ik haar straf toch eens mocht bedenken ~~}>

Shirley

Verschrikkelijk...
Je dier verliezen is al erg, maar op deze manier :n

Arm diertje ;(

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 09:42

Mijn mond staat open uit pure verbazing :oo 19 jaar al 3 paarden vermoord en dan nu een 4de..

Hoe gestoord, ziek, idioot, krankzinnig moet je wezen om dat te doen en dat zo jong :roll: 8)7

Waarom werd ze uberhaupt vrij gelaten na al 3 vermoorde paarden? Sorry ik kan t echt niet begrijpen, ik denk echt dat dit meisje beter af is als ze de doodstraf of iets krijgt..Of levenslange opsluiting

Djilna

Re: Duitse vrouw doodt opnieuw pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 09:43

En ook brandstichting..

Oedi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 09:46

Misselijkmakend.. heb hier geen woorden voor. Het lijkt wel een horrorfilm |(

Lumi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 09:49

jeetje, ik ben echt sprakeloos...
hoe ziek moet je zijn om zoiets te doen?
ik hoop ook op levenslang, maar dat zal wel weer niet gebeuren. Dan hoop ik toch op zijn minst dat ze tbs krijgt, want dat zal bij haar in de praktijk hopelijk ook betekenen dat ze nooit meer vrij komt.

MissBmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 09:50

Ik verbaas me echt over de reactie's hier, sommige willen haar hetzelfde aandoen als wat zij gedaan heeft. Als je dat iemand toe wenst dan ben je toch zelf net zo erg?

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 09:54

Ooit las ik eens een interview met de makers van Criminal Minds. Werd uitgelegd dat veel afleveringen gebaseerd zijn op echt zaken, maar dumbed down, want zeiden ze; de werkelijkheid was vele malen verschrikkelijker.
Ze hadden gelijk -O-
Dieptriest; 19 jaar en al meerdere paarden vermoord. Die hoort voor de rest van dr leven op een gesloten afdeling van een psychiatrische instelling. Eerst volgende slachtoffer kon wel eens een kind worden namelijk.
Laatst bijgewerkt door xxCYNNxx op 10-06-15 09:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Nadia_dc

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 09:56

vreselijk ;(

bakkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 09:56

Het kromme is... Je mag mensen niet veroordelen op basis van dingen die ze (nog?) niet gedaan hebben. Levenslang vastzetten kan dus niet, in het beste geval een paar maanden + een bepaalde tijd psychiatrische begeleiding.

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 09:58

Wat een walgelijk mens... en nog zo jong ook, wie weet wat ze in de jaren erna gaat doen?

Dit zal zeker en vast maar paar maanden vast zitten zijn en tbs of iets, maar of dat helpt? Als dit al zo jong erin zit, dan zal de toekomst er niet beter uitzien

Amelandfreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 09:59

Gillbo schreef:
Ik verbaas me echt over de reactie's hier, sommige willen haar hetzelfde aandoen als wat zij gedaan heeft. Als je dat iemand toe wenst dan ben je toch zelf net zo erg?

Ik snap de emotie hierachter wel..Maar de meeste mensen hebben hier denk ik wel empathie en zouden in werkelijkheid niet tot zulk handelen overgaan. Het is denk ik meer een reactie vanuit de geschoktheid over dit nieuwsfeit.
TBS heeft volgens mij bij psychopaten geen zin.. Iemand bij mij in de familie is vermoord door een narcistische psychopaat. Hij kreeg ook TBS en ging tijdens een verlof in de fout ( heeft een man een hersenschudding geslagen)..
Hij zit weer vast... In zijn jeugd heeft hij ook dieren mishandeld en vermoord.. Need I say more. Zucht....

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 10:02

bakkabouter schreef:
Het kromme is... Je mag mensen niet veroordelen op basis van dingen die ze (nog?) niet gedaan hebben. Levenslang vastzetten kan dus niet, in het beste geval een paar maanden + een bepaalde tijd psychiatrische begeleiding.

Helaas dat is ook weer waar ja. Nou ik hoop maar dat ze in Duitsland een zelfde soort tbs systeem hebben als hier (onbeperkt verlengen indien nodig) en dat ze dan dat krijgt; kan je dr (mits ze de psychiaters niet om de tuin leid) tenminste vast houden tot ze of genezen is...en mocht genezing er niet in zitten, dan onbeperkt verlengen.
Klinkt cru, maar zo iemand als dit meisje hoort niet in een gevangenis; dat is vragen , nee schreeuwen om een escalatie.

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 10:06

Jeetje wat erg zeg. En zo jong nog. Die vrouw is totaal verknipt en ik hoop dat ze levenslang opgesloten wordt. Tot nu toe zijn het nog beesten, maar dat zou zomaar over kunnen slaan op mensen. Hele enge mensen dit.

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 10:08

risky schreef:
Levenslang opsluiten is de enige oplossing voor deze jonge dame, nu zijn het pony's over een paar jaar worden het kleine kinderen die ze bruut vermoord.

Daar vrees ik ook voor. Kleine stap om kinderen of volwassenen dan te vermoorden. :( Die hoort inderdaad niet meer vrij rond te lopen voor de rest van haar leven. :n

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 10:09

Jeetje. Opsluiten zo iemand. Als je dit kan dan kan je ook mensen vermoorden lijkt me.

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 10:43

Opsluiten zo'n persoon.. Ik moet er niet aan denken dat je als eigenaar eerst de benen van je pony moet terug vinden voor de rest!
Ik hoop toch minstens op levenslange psychiatrische begeleiding, iedereen kan toch de kans op terugval zien (100%), nu is het nog een pony, over een jaar is ze die zat en worden het mensen..

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 10:48

Pfoe afwachten voor zo'n meid wen gevaar voor mensen wordt...

Gea99

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 10:50

Zo die is niet helemaal lekker in haar bovenkamer. Ongelooflijk dat iemand zoiets kan doen.
Hoe zou iemand daar toch toe komen.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 11:01

Ik sta met mijn mond vol tanden..... :oo