Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
different1 schreef:Maar wie zegt dat Laurens dit letterlijk zo heeft verteld?
Daarnaast, hij is een van de weinigen die zulke feiten wel vanuit betrouwbare bronnen zal hebben.
Er zal absoluut een kern van waarheid in zitten.
En een operatie aan de gewrichten kan net zo goed de banden/peesaanhechtingen enz zijn, dat is uiteraard niet op de foto te zien. (röntgen ggk voor kwpn)
Tazzey schreef:different1 schreef:Maar wie zegt dat Laurens dit letterlijk zo heeft verteld?
Daarnaast, hij is een van de weinigen die zulke feiten wel vanuit betrouwbare bronnen zal hebben.
En een operatie aan de gewrichten kan net zo goed de banden/peesaanhechtingen enz zijn, dat is uiteraard niet op de foto te zien. (röntgen ggk voor kwpn)
Exact, journalisten zetten uitspraken vaak bewust dan wel onbewust in een verkeerde context.
elenaMM77 schreef:_Zsazsa_ schreef:Dat mensen zich er nog druk om maken.
hoe bedoel je dat?
want ik vind dit op zich nog best interessant..
je wordt er maar weer eens op gewezen dat mensen dieren gewoon weg kapotdoktoren.
M_D_H schreef:geerke schreef:Arjen Robben word hier vergeleken met Totilas?Ben ik de enige die dat ietwat vreemd vind?
Nee, dat heb ik ook al opgemerkt...

Cayenne schreef:Dat gaat niet gebeuren. Volgens zowel Edward als Matthias kan Totilas niet fatsoenlijk in de wei zonder zichzelf te beschadigen
Tazzey schreef:different1 schreef:Maar wie zegt dat Laurens dit letterlijk zo heeft verteld?
Exact, journalisten zetten uitspraken vaak bewust dan wel onbewust in een verkeerde context.