Iris82 schreef:Ik zou het zeer kunnen waarderen dat mijn paard aan de kletter gaat als er een malloot met een kettingzaag achter me aan rent.
+1

Heel gaaf filmpje, deed me een beetje denken aan de clinic van Tristan Tucker afgelopen jaar op HE.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pol013 schreef:Volgens mij herken ik daar will rogers. Die zal wel mede het brein zijn achter deze stunt. En die zit gewoon in nederland. Kun je dus gewoon terecht als je dit ook wil leren.
https://www.facebook.com/pages/Will-Rog ... 6861342546
Edit, jup, that's him
Onali schreef:Sabbientje schreef:Mijn jonge ruin gaat niet zo snel rennen, maar hij bevriest als hij iets ziet wat hij niet kan verwerken. Dan loopt zijn harde schijf een beetje vast.
Klap op de zijkant al eens geprobeerd of CTRL+ALT+DEL?
En anders stroom eraf halen en opnieuw starten.
LiesbethDW schreef:Mijn paard is bomproof en schrikt niet van plotse geluiden en wapperende dingen, maar ik geloof niet dat hij onverstoorbaar zou blijven verder doen als er een kettingzaag of golvend zeil achter hem aankomt
Iris82 schreef:ikke schreef:Als een paard dit niet kan hebben, moet je je als ruiter toch eens heel goed gaan afvragen waar je nu eigenlijk mee bezig bent!!
Uhm...![]()
Hebben wij hetzelfde filmpje gekeken?
Ik zou het zeer kunnen waarderen dat mijn paard aan de kletter gaat als er een malloot met een kettingzaag achter me aan rent.
Gulpje schreef:Bonita_Bon schreef:Heel gaaf! Zo'n buiging aan het einde is ook niet direct iets wat je verwacht van een GP paard! Leuk gedaan!
En ikke, wat een pretentieuze reactie, wil je nu applaus?
![]()
![]()
Ik denk dat de politie op dit moment aan het bieden is op dat paard
Sammie schreef:MayDayParade schreef:Prachtig filmpje, mooi laten zien dat een paard zo gefocust is op de ruiter.
Kom, wordt eens wakker.. Je denkt toch niet dat dit paard dit allemaal voor het eerst ziet en denkt mwah.. zal wel.. Dit is tot in den treuren getraind en geoefend.
MayDayParade schreef:Ja? En? Dan is hij toch nog wel gefocust op de ruiter, en niet wat er om hem heen gebeurd? Tuurlijk moet je dat trainen.
ikke schreef:Was jij daarbij dan?
ikke schreef:Bonita_Bon schreef:Heel gaaf! Zo'n buiging aan het einde is ook niet direct iets wat je verwacht van een GP paard! Leuk gedaan!
En ikke, wat een pretentieuze reactie, wil je nu applaus?
Ik vind het eigenlijk best triest dat dit als "bijzonder" wordt beschouwd. Het zegt namelijk iets over het opleidingsniveau van je paard...........
En nee, het is niet pretentieus, het is het vaststellen van het feit. Been there, done that, got the T-shirt. Die Boeing heeft ie over z'n bol gehad en luchtballonnen zijn ook niet de moeite waard om voor op de loop te gaan als die in je weiland landen.