Merrie genitaal verwond in Harmelen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 20:42

Verdoven hoeft echt niet persé, mijn merrie was ook niet verdoofd toen ze werd gesneden in haar geslachtsdeel. Ze had geen halster om en is gelukkig weg gerent toen die vent begon te snijden.Je kon het zien aan de snijwond,er vlak langs zaten 2 kleine wondjes.
Hier was de beul in de vroege ochtend vóór 7 uur.Mensen hoorden dat de paarden heel onrustig waren en flink aan het rennen waren in de wei.

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 20:54

Suzanne F. schreef:
Jee dat komt dichtbij....
Ik hoop zo dat ze die gast(en) nog eens pakken. En dat ze beter onderzoek gaan doen. De merries moeten verdoofd zijn als ze ze verwonden dus misschien a la CSI onderzoek doen naar welk middel er gebruikt wordt en hoe er aan gekomen kan worden.

Inderdaad en dan eens uitzoeken door wie of wat het veel word aangeschaft buiten DA's om. Of kijk ik teveel series? :')

Vreselijk trouwens weer :n :n

Biancaa

Re: Merrie genitaal verwond in Harmelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 21:24

Ik kan me gewoon niet voorstellen dat dit het werk is van 1 persoon. Het gaat het hele land door en dan ook nog eens België. Zullen er geen copycats zijn of een groep ofzo die wat afspreken, zou de politie niet daarnaar kunnen kijken. Misschien dat ze via internet iets afspreken of groep hebben, ze moeten toch ergens communiceren.

Grrr om ziek van te worden en dus om nachten over te piekeren en wakker te liggen :(

ladymypony

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 21:26

ik ben supper blij dat je met geen mogelijkheid bij mijn paarden kan komen (waakhond eerst lang pad geen verlichting niet te zien vanaf de weg een grote schuur ervoor ezo.) maar ik vind het wel supper erg
Laatst bijgewerkt door Warboel op 03-06-15 22:17, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Link verwijderd

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 23:28

het word steeds erger en erger, vind dat de politie ook meer moet opletten die doen er ook niks tegen

Siesjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 23:59

Wat ik mij dan afvraag is wat voor voldoening iemand kan halen uit het verminken van een onschuldig dier. Dan moet je toch goed ziek zijn of niet...
En hoe kan het dat deze persoon (of personen) nog steeds niet gepakt zijn? Hoeveel beelden zijn er al wel niet voorbij gekomen van de mogelijke beul en niemand die deze persoon herkent?
Ik vind het echt een nare gedachte dat je paard nergens meer veilig is en hoop echt dat er een keer een paard is dat die persoon een flinke rotschop verkoopt...

dems75

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 05:39

Ariannee schreef:
het word steeds erger en erger, vind dat de politie ook meer moet opletten die doen er ook niks tegen

dat is natuurlijk niet waar...ze KUNNEN er niets tegen doen. Elke keer een andere plaats, wrs. veel meer dan 1 dader...Neem van mij aan dat de politie echt doet wat ze kunnen doen

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 06:38

Probeerde de nieuwsredactie te tippen over de merrie in beesd, maar krijg een foutmelding..
Waar halen ze het lef vandaag om zo aan een paard te zitten :n

Moonlightje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 06:57

Angela_28 schreef:
Ik las vorige week dat ze vermoeden dat de paarden die slachtoffer zijn verdoofd werden op de een of andere manier. Kan me anders ook niet voorstellen dat ze dit zomaar toelaten... :(

Dat had ik ook gehoord, een dierenarts zou t bevestigd hebben.
Arme dieren, t stopt ook maar niet ;(

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 07:11

Ariannee schreef:

De politie doet er meer dan genoeg aan! ze kunnen niet meer doen dan ze nu al doen.
Deze dader is gewoon slim,die weet precies waar en wanneer hij moet toeslaan.Hij heeft ook niet echt een vast patroon,de tijden zijn zo verschillend,de plaatsen ook zo verschillend.
Dit moet iemand zijn met een trauma,iemand die niet werkt en alle tijd heeft om heel Nederland door te rijden,op zoek naar slachtoffers.Hij weet ook precies welke paarden hij beter niet kan pakken.

__YSB__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 10:02

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 11:08

Politie kan niet veel meer doen, ze kunnen moeilijk bij elke paardenwei iemand neerzetten.

Wat Gohya al zei, er zit totaal geen patroon in. Niet in tijd of regio, echt helemaal niks :(

Moeilijk hoor, zezijn gewoon ziek in hun hoofd die mensen die dit doen :n

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 11:09

Ik vind het zo bizar dat namelijk in Duitsland en Belgie ook wel precies dezelfde vorm van mishandeling voorkomt. Ik zie op een Duitse FB pagina ook verschillende keren foto's van merries voorbij komen met verminkingen aan de vulva.
Dat kan toch niet 1 dader zijn denk ik dan.
Ik blijf zelf het idee te hebben er een bepaalde groep achter zit die dit misschien zelfs op video vast leggen en het op één of andere site op internet plaatsen waar perverse idioten hun heil zoeken. Evenals die pony pletters toen.

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 11:13

Ja dat idee heb ik dus ook Rapido, kan me gewoon niet voorstellen dat het 1 persoon is. Dat lijkt me gewoon niet haalbaar.

vilheide

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 11:42

rapido schreef:
Ik blijf zelf het idee te hebben er een bepaalde groep achter zit die dit misschien zelfs op video vast leggen en het op één of andere site op internet plaatsen waar perverse idioten hun heil zoeken. Evenals die pony pletters toen.

Daar noem je zowat. Weet je dat ik daar nog niet eens aan heb gedacht.
Maar nu je het zo zegt zou dat natuurlijk best eens waar kunnen zijn.
Zou de politie hier al eens aan gedacht kunnen hebben?

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 11:53

Geen idee...
Ik dacht het vorig jaar al toen het ook zo aan de gang was.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 11:56

eaglewood schreef:
Hoorde vandaag idd dat zondagnacht in beesd een merrie is mishandeld, vuilakken !! Dat in Beesd is dichtbij de Rodenburg, zijn daar miss gekken die teveel drugs en drank ophebben die dit doen ???
Come on, daar gaan enkel pubers van 15/16 naar toe ;)

Bucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 11:56

rapido schreef:
Ik vind het zo bizar dat namelijk in Duitsland en Belgie ook wel precies dezelfde vorm van mishandeling voorkomt. Ik zie op een Duitse FB pagina ook verschillende keren foto's van merries voorbij komen met verminkingen aan de vulva.
Dat kan toch niet 1 dader zijn denk ik dan.

Zelfs in Zweden al..
Ik kreeg eergisteren een berichtje van een vriendin over een paard dat verwond was op deze zelfde manier..

RobinSputnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 12:16

Brrr, lees net dat ik de mensen 'ken' waar het is gebeurd. Bah, zieke mensen die dit soort dingen doen. Las gelukkig ook dat het wel weer goed komt met de merrie, fijn.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 12:41

Ailill schreef:

-O-
Ik kwam er met 22 ook nog dacht ik.... :')

hoogendroog

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 12:56

En hoe meer ruchtbaarheid er wordt gegeven aan dit soort vreselijke dingen, des te meer gekken je op ideeen zult brengen. Helaas.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 13:15

Suzanne F. schreef:
Ailill schreef:

-O-
Ik kwam er met 22 ook nog dacht ik.... :')

Zag je er toen ook uit als 22 :P

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 13:16

Wacht, ik haal 't Zoetzand en de Rodenburg door elkaar O:)

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 13:46

Ailill schreef:
Wacht, ik haal 't Zoetzand en de Rodenburg door elkaar O:)

Zoetzand ken ik niet? Ook in Beesd dan?
Rodenburg is toch best een serieuze tent dacht ik.

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 13:57

Geloof me dit doen dronken jongeren en zelfs ouderen echt niet hoor!! Dit zijn mensen die gewoon brood nuchter zijn maar waar een flinke steek in de kop los zit!