Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Suzanne F. schreef:Jee dat komt dichtbij....
Ik hoop zo dat ze die gast(en) nog eens pakken. En dat ze beter onderzoek gaan doen. De merries moeten verdoofd zijn als ze ze verwonden dus misschien a la CSI onderzoek doen naar welk middel er gebruikt wordt en hoe er aan gekomen kan worden.
Ariannee schreef:het word steeds erger en erger, vind dat de politie ook meer moet opletten die doen er ook niks tegen

rapido schreef:Ik blijf zelf het idee te hebben er een bepaalde groep achter zit die dit misschien zelfs op video vast leggen en het op één of andere site op internet plaatsen waar perverse idioten hun heil zoeken. Evenals die pony pletters toen.
rapido schreef:Ik vind het zo bizar dat namelijk in Duitsland en Belgie ook wel precies dezelfde vorm van mishandeling voorkomt. Ik zie op een Duitse FB pagina ook verschillende keren foto's van merries voorbij komen met verminkingen aan de vulva.
Dat kan toch niet 1 dader zijn denk ik dan.
Ik blijf zelf het idee te hebben er een bepaalde groep achter zit die dit misschien zelfs op video vast leggen en het op één of andere site op internet plaatsen waar perverse idioten hun heil zoeken. Evenals die pony pletters toen.