Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nicje87 schreef:Eigenlijk zou de wet aangepast moeten worden. Zal mij niks verbazen als dat nog stamt uit de tijd dat de paarden voornamelijk voor de wagen liepen....
Brainless schreef:denice schreef:Bruggetjes die geen paard kunnen houden? Wat een onzin zeg, die bruggetjes mogen niet gemaakt worden!
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Chiave schreef:Yes! Yes! Ik wist het! Heel bokt zeikt massaal alle wielrenners af!
Hier een wielrenner die consequent zachter gaat rijden en áltijd de ruiter meldt dat ze zachtjes rijdend links/rechts in komt halen.
Niet álle wielrenners zijn boemannen hoor.
Brainless schreef:denice schreef:Bruggetjes die geen paard kunnen houden? Wat een onzin zeg, die bruggetjes mogen niet gemaakt worden!
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Chiave schreef:Yes! Yes! Ik wist het! Heel bokt zeikt massaal alle wielrenners af!
Hier een wielrenner die consequent zachter gaat rijden en áltijd de ruiter meldt dat ze zachtjes rijdend links/rechts in komt halen.
NatasjavE schreef:Dat is geen fietspad. Dat is een wandelpad en daar hoor je normaal gesproken met je paard ook niet te zijn.
Ik met mijn paard niet een over dat bruggetje heen durven
Brainless schreef:NatasjavE schreef:Dat is geen fietspad. Dat is een wandelpad en daar hoor je normaal gesproken met je paard ook niet te zijn.
Ik met mijn paard niet een over dat bruggetje heen durven
De ene is echt een officieel fietspad.
Ik moet toegeven.. ik durf daar niet eens over te fietsen hoor.
Stap altijd braaf af.
NatasjavE schreef:Chiave schreef:Yes! Yes! Ik wist het! Heel bokt zeikt massaal alle wielrenners af!
Sorry?
Dat zien ik hier juist erg meevallen.
Chiave schreef:Jij vindt dat er hier op een normale manier over wielrenners gesproken wordt?
De meesten hier scheren alle wielrenners over één kam.
Janine1990 schreef:Chiave schreef:Jij vindt dat er hier op een normale manier over wielrenners gesproken wordt?
De meesten hier scheren alle wielrenners over één kam.
En als je nu eerlijk kijkt naar jouw medewielrenners? Hebben zij de kennis van paarden die jij hebt? Passeren zij oudere mensen ook rustiger? Fietsen zij nooit op een 80km weg?
Ja hoor, er zijn heus wielrenners die netjes in het verkeer zijn. Je ziet ze alleen bijna nooit. En dat is niet alleen de mening van Bokkers, dat zul je in een willekeurig dorp ook horen onder niet-wielrenners.
8nnemiek schreef:Gelukkig alleen wat schaafwonden..
Maar af en toe verbaas ik me er over hoe het toch nog zo vaak goed gaat, zoals die wielrenners telkens met flinke snelheid vlak langs de paarden crossen..
had verkeerd kunnen aflopen.. Chiave schreef:Natuurlijk, ik ontken ook absoluut niet dat er geen idioten in mijn sport zijn die af en toe eens een kinderwagen omver fietsen of een wandelaar van de weg fietsen, maar hier wordt gesproken over "de wielrenners" en dat vind ik zo jammer, omdat er ook peletonrijders en wielrenners zijn die zich wél kunnen gedragen. Zo scheert men "ons" over één kam, terwijl wij heus niet allemaal een slechte intentie hebben.