Grote diefstal op stal kaderamazones Rosalie en Eveline Bos

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

genja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 21:15

Precies staat ook vaak bekend dat ze helaas na een paar weken weer terug komen omdat dan vaak veel dingen vervangen zijn. Dus komende weken extra strenge beveiling nodig helaas.

Evelienepien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 21:37

Jemig, wat vervelend ( zacht uitgedrukt)..
Honden wil ook niet alles zeggen: stukkie vlees met verdoving erin en klaar ;(
Dat men gewoon van elkaars spullen afblijft ..

josie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 21:50

Wat ontzettend naar is dit. :(:)

Ik zie wel een raam wat niet al te best beveiligd lijkt te zijn, de dieven hebben precies de zwakke plek gevonden om toe te slaan. :(

Hoop dat de dames het rond krijgen om nog naar Frankrijk te kunnen vertrekken :j , om daar nog te kunnen stralen!!

chimello

Re: Grote diefstal op stal kaderamazones Rosalie en Eveline Bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 21:55

Hier is een tijdje terug ook op een manege om de hoek alles gestolen, zelfs het busje waarmee ze weg zijn gegaan is van het erf gejat. En dan die roof in Zangersheide vorig jaar? Ik vraag me af hoe ze uberhaupt zulk tuig nog verkocht krijgen zonder gepakt te worden. Vind het maar schandalig dat men niet van elkaar's spullen af kan blijven en op een eerlijke manier geld verdient... :n

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 22:12

josie schreef:
Wat ontzettend naar is dit. :(:)

Ik zie wel een raam wat niet al te best beveiligd lijkt te zijn, de dieven hebben precies de zwakke plek gevonden om toe te slaan. :(

Hoop dat de dames het rond krijgen om nog naar Frankrijk te kunnen vertrekken :j , om daar nog te kunnen stralen!!

dat raam viel mij ook al op.. die is gewoon opengebroken ondanks de tralies...

wel braakschade dus hopelijk verzekeringswerk...

Kimmetjee07

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 22:30

Te triest voor woorden.

Eigenlijk zoude zo'n stallen iets moeten bedenken/hebben zoals een bewegings detector in de zadelkamer die ingeschakeld wordt na een bepaalde tijd en als er den flinke beweging wordt waargenomen, als het waren een kooi laat zakken voor alle uitgangen van die ruimte en een alarm laat af gaan...

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 22:32

Kimmetjee07 schreef:
Te triest voor woorden.

Eigenlijk zoude zo'n stallen iets moeten bedenken/hebben zoals een bewegings detector in de zadelkamer die ingeschakeld wordt na een bepaalde tijd en als er den flinke beweging wordt waargenomen, als het waren een kooi laat zakken voor alle uitgangen van die ruimte en een alarm laat af gaan...

Bij mij op stage (geen paardenbedrijf) hadden ze zo'n sensor die als hij beweging detecteerde binnen een paar seconden de hele ruimte met rook of iets dergelijks vulde waardoor een inbreker helemaal gedesoriënteerd zou raken geloof ik, maar dat was schijnbaar wel een heel geavanceerd systeem

BeauWertz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-15 04:24

Basilicium

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-15 05:54

Hopelijk lukt het de sponsoren om op tijd wat te regelen, maar hoe zit het met al die andere ruiters daar die hun spullen kwijt zijn? Ik kan me voorstellen dat niet iedereen binnen een mum van tijd zulk kwaliteitsspul weer opnieuw aan kan komen.

Briiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-15 08:22

Jeetje wat verschrikkelijk. blijf potverdikkie van andermans spullen af.

Hoop dat het ze lukt om naar Frankrijk te kunnen gaan.

Sparky10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-15 09:53

afgrijselijk! wonen die meiden daar op het erf ook ?

dat je dat niet hoort een vrachtwagen zagen enz moet je horen,tenzij je echt een eindje weg woont van stal ..

vind het heel erg voor alle gedupeerde, dus ook de mensen die er bij staan , jakkes,

snap niet dat mensen aan andermans spullen moeten zitten, goed blegsiche en duitse en franse verkoopsites in de gaten houden, wellicht word het aangeboden ?

en dan zijn ze er bekend lijkt me als ze de camera;s ontdoken hebben, en precies wisten waar de zadelkamer was ,... brr

hoop dat de dames nog op tijd naar frankrijk kunnen, maar ook dat andere gedupeerde via de verzekering hun spullen terug kunnen krijgen

7ofhearts

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-15 11:02

Triest zo iets.
Moet onderhand een georganiseerde bende zijn, want inderdaad, krijg het spul maar eens ongezien de deur uit.
Zou ook de bekende verkoop sites in de gaten houden, het zou niet de eerst keer zijn dat er zo spullen worden terug gevonden.

sasja0705

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-15 17:30

Stomme vraag misschien, maar woont daar niemand bei die Stal ? Op mp worden ze zeker niet aangeboden, dan nog eerder op Quoka (Duitse mp) oder ze zijn al lang richting Oostblok...
Als het zo goed beveiligd is, dan denk ik zelf of aan iemand die daar de weg weet of (mag men eigenlijk niet denken)aan verzekering... en neeeeeheee, wil niemand verdenken, maar wie weet.
In ieder geval is het extreem sneu voor alle gedupeerden

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-15 17:54

Volgens mij woont de eigenaresse van de stal op het terrein

BeauWertz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-15 21:22

goed nieuws! de meiden kunnen morgen alsnog met een volle concourskast nar frankrijk vertrekken
Eveline heeft net een nieuwe update geplaast....

"Gelukkig kunnen we morgen met een volle concourskast vertrekken naar Compiègne! Bedankt oa: Hulsebos voor de super snelle top service, JUDI voor het snel maken van super mooie nieuwe frontriemen, ook het Brabants Ruiterhuis waar we snel terecht konden en niet te vergeten mijn opa die heel Nederland door heeft gereden om spullen bij elkaar te schrapen!! Iedereen bedankt"

https://www.facebook.com/eveline.bos.39 ... nref=story

lora22

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-15 21:37

Echt te erg.. Ik kijk net op marktplaats, er staat sinds vandaag een passier stang/trens hoofdstel op.. Is dat toevallig...?

Iris_C

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 12:48

Oef wat een bedrag zeg.. Hopelijk kunnen ze de daders nog pakken!

sasja0705

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 18:18

Geen nieuws? Ben wel benieuwd naar al de anderen gedupeerden? Sorry, maar ik blijf het vreemd vinden... 30 zadels plus weet-ik -veel-wat nog.... stop je echt niet in een busje (en wij hebben de long versie van eem VW Transporter ) als alles beveiligd was moet het toch opgemerkt zijn.... of ben ik nu gek?

sasja0705

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-15 15:28

Is er nog nieuws? Of heeft er iemand een lijst met de zadels? Op Fb wordt er in verschillende groepen
een partij zadels aangeboden ( zijn wel verschillende partijen en ook verschillende landen, maar wie weet....)