__YSB__ schreef:Mag ik dan kijken?
tuurlijk mag je toekijken Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Judith_VB schreef:Makkelijk om te oordelen als je niet in de schoenen staat van de directe slachtoffers.
Dat deze mensen ziek zijn is geen excuus voor alle (emotionele) schade die zij berokkenen aan zoveel andere mensen en dieren. Van mij mag voor dit soort volk de doodstraf weer worden ingevoerd. Opruimen voordat ze verder gaan op de mensen.
Yvank_ schreef:Ik hoop dat deze personen gewoon opgepakt worden en de rest van hun leven mogen slijten in de gevangenis. Met ze maar dood maken komen ze er wel heel makkelijk van af.
Daarmee praat ik toch niks goed en denk ik toch niet makkelijk?? Gestraft zeker maar dan wel door de rechter en niet door mensen die maar op eigen houtje iemand gaan doodmaken. Zou wat zijn als iedereen dat ging doen.
__YSB__ schreef:Idd, dat mag ook wel eens, ik heb ooit eens een docu gezien dat mensen die dieren mishandelen snel over gaan op mensen.
Het geeft ze een gigantische adrenaline kick.
Ik vind het vooral ziek.
Judith_VB schreef:Echt, ik ben in mijn diepste wezen een goed en eerlijk mens. Ik kan niet tegen onrecht etc etc. Maar dit gebeuren brengt echt het allerslechtste in mij naar boven. Geloof mij, als dit je overkomt wordt je zelf net zo gevaarlijk als de dader of misschien nog wel een tikkeltje erger.
amoj schreef:Precies, in de gevangenis hebben ze het nog goed.
Zulke mensen zijn geen leven waardig imo.
Liever samen met alle eigenaren die slachtoffer zijn geworden lekker voor eigen rechtertje spelen dan naar de echte rechter brengen, want dan staat ie met een jaar toch weer buiten.
Yvank_ schreef:Judith_VB schreef:Dat vind ik nog mild _YSB_. Bij mij komt ie echt niet levend het erf af. Zet hem wel even bij mijn hengst in de box.
En dan verdwijn je zelf vervolgens voor doodslag in de gevangenis... Ik snap een ieders gedachte maar het is wel te hopen dat niemand voor eigen rechter gaat spelen.
Cas123 schreef:Heel veel sterkte voor de eigenaren! Er is hier dicht in de buurt ook een beul aangetroffen. Hij had een zwarte muts op en een scherl voorwerl vast. Toen hij de verzorger zag aankomen rende hij snel weg over een akker. Dit bericht stond op facebook. Echt verschrikkelijk!