Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
jesito schreef:Goh wat ben ik verbaasd NOT!!
Maar in Aken gaat hij dus ook niet mee doen want in het vorige stuk stond dat hij deel moest nemen aan een tweetal van deze wedstrijden om überhaupt te mogen starten in Aken.
En de ene wedstrijd is vorige week geweest en wiesbaden laat hij nu dus ook verstek gaan, dus.........
mylittlejoy schreef:Citaat:Rath zegt dat hij zijn pijlen nu gericht heeft op het EK in Aken (11-23 augustus).
Hoe dan? Hij moet zich toch ergens kwalificeren?
purkie schreef:Totilas wil scheiden van Mathias op grond van te groot verschil van mening,
ik snap niet dat hij de druk zo opvoert, dat is toch nergens goed voor?
chevax schreef:Volgens mij is het zo dat als hij zijn mond nog maar open doet, iedereen al een mening heeft. Hij werkt met dit paard aan een rentree en heeft gezegd te denken over starten op één van de grotere wedstrijden zoals Wiesbaden. En dat doet hij niet, om een reden die voor hem zwaarwegend is. Ik snap steeds al die commotie niet die op Bokt ontstaat. En het ergste is nog dat je ook al weet dat áls hij was gestart, de sneren en reacties net zo zouden zijn geweest. Want dan kan hij niet rijden, heeft geen noemenswaardige prestaties op zijn naam staan, heeft ons leven voor altijd verpest omdat hij "onze Toot" (alleen die afkorting al) heeft "weggekaapt".
Dus, hopelijk start hij snel en als hij dat niet doet, ook prima.