Bokt zoekt deelnemers 'Grote Bokt Wedstrijd' Horse Event

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MelanieB

Re: Bokt zoekt deelnemers 'Grote Bokt Wedstrijd' Horse Event

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 19:04

Had wel willen komen mennen hoor :))
Maar kan helaas niet springen op de smurfen en vrijheids dressuur helaas ook niet :')

Ben benieuwd hoe dit uitpakt haha

original_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 19:10

Zoals ik lees in de reactie van goldenarrow is het de bedoeling dat een duo samen zo veelzijdig mogenlijk is, dus elkaar aanvult? Dus niet alleen mensen die vrijheids dressuur kunnen en kunnen springen.
Mocht ik dit goed begrepen hebben kan dit misscchien aangepast worden in de begin post? Gezien het wat verwarring veroorzaakt :D

Wel een leuk idee, wellicht dat ik een poging doe :D

Posh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 19:26

Leuk! Mogen we geen topic openen om evt. een maatje te zoeken?

Ik spring graag hoofdstelloos, doe Parelli/VD dus iemand die mij kan aanvullen zou super zijn....

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 19:38

Ach jammer dat ik geen maatje weet kan alles behalve vrijheidsdressuur xD

romyyxv

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 19:41

Posh schreef:

Ohh dat is inderdaad een goed idee!

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 19:41

romyyxv schreef:
Posh schreef:

Ohh dat is inderdaad een goed idee!

Mee eens!

Regendans

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 20:48

Shit.. Word in oktober pas 16.. :(

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 21:54

Helaas.... geen eigen/ lease/ verzorgpaard hiero.... Jammer....

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 03:04

Ik vind het echt een leuk idee! Jammer dat ik mijn oude pony niet meer heb, die kon echt alles! (Als toppunt van veelzijdigheid wel eens een sprong voor de kar gemaakt en ook wel eens een pacoursje op enkel een neckrope gesprongen)
Nu enkel een dressuurpaard in de aanbieding waar ik pas sinds een paar maanden mee bezig ben met springen en vrijheidsdressuur, en die basis is niet zo spectaculair helaas.
Dus als iemand zich geroepen voelt? Ik ben wel heel creatief :+ En dan eigenlijk ook nog mennen, want dat die ik wel als ronde 2 aankomen ;)

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 09:28

Lau schreef:
Ik bedoel gewoon meer dat je met springen en Vd de groep die op gaat geven kleiner maakt.
Er zijn nog veel meer dingen die mensen kunnen doen als auditie:

Trail
WE
Caprilli
Pas de deuX samen rijden
En nog veel meer dingen. Zo vergroot je gewoon het aantal bokkers.

Nou idd.. Het pennygehalte is weer lekker groot op deze manier. Mag hopen dat er met het vrijheidsdressuur ook echt iets leuks in elkaar gezet wordt. De laatste keer dat er een dergelijk programma opgezet was (dat ik het zag) was tijdens een groot outdoorevenement in de pauze. Bijna iedereen liep weg, te lang, te saai, teveel van hetzelfde.

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 09:30

Ik heb een aanvulling geplaatst om hopelijk wat onduidelijkheden weg te halen. Ik zal hem ook in dit bericht plaatsen:

We hebben gemerkt dat er toch nog een aantal dingen niet helemaal duidelijk zijn wat betreft de wedstrijd. Dat is jammer, dus ik zou graag willen proberen met dit bericht zoveel mogelijk onduidelijkheid weg te halen.

Met de wedstrijd zijn we op zoek naar het meest veelzijdige duo, waarvan minstens één iemand van dit duo een bokker is. Dat betekent dus dat je elkaar aanvult. Kan jij dus heel goed springen met jouw paard, maar kent jouw paard geen leuke vrijheidsdressuur kunstjes, ga dan op zoek naar iemand die dit wel kan! Dus je kan ook meedoen als je maar één discipline rijdt, je kan zelfs meedoen als je helemaal niet met jouw paard rijdt!

Denk met de opdrachten out-of-the-box. Kent jouw paard geen vrijheidsdressuur en ken jij ook niemand die dat kan? Bedenk dan eens hoe je dit toch op een leuke manier in een video kan laten zien. Wees creatief en zorg dat de andere gebruikers jouw video leuk vinden. Uiteindelijk bepalen zij namelijk wie er naar Horse Event mogen. In elke ronde staan er weer andere onderdelen uit de paardensport centraal, dus misschien past de volgende ronde wel helemaal in jouw straatje.

De gouden tip is dan ook; zoek een maatje waarmee je zo veelzijdig mogelijk bent. Iemand die jou aanvult op jouw zwakke plekken en andersom. En we benadrukken het nog maar eens, wees creatief in je filmpje. Bedenk hoe jij tóch samen met jouw teamgenoot het springen en vrijheidsdressuur in een filmpje kan laten zien, ook al kennen jullie paarden dat helemaal niet.

Wyb_ster

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 10:30

Wow, dit is gaaf. Jammer genoeg nog niet oud genoeg. Maar volgend jaar wel! Dus maak er zo'n succes van dat dit volgend jaar weer komt want dan meld ik me aan *D Kan ik mij nu vast gaan voorbereiden :+

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 10:39

Wees creatief dus voltige en skijoring mag ook ik t filmpje? ben denk ik een van de veelzijdigste duo s met mijn paard alleen net springen mag ze maar beperkt... Of ik neem de kleine maar hoe hoog moet je springen? Hij is 1,20 dus meer Dan 110 stijl gaan we niet. Jammer dat het geen talentenshow is ipv dit met de penny dingen uitlichten

NikkiLoves

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 10:53

Wauw dit zou echt gaaf zijn! Pony's van mijn vriendin en mij kunnen beide vrijheidsdressuur en springen (en voor de rest eigenlijk ook alles haha)
Helaas heeft zij net een heftige burn-out achter de rug en is ze nog steeds niet helemaal de oude en heb ik veel problemen met mijn rug en benen.
Wie weet is het binnenkort beter en kunnen we gewoon meedoen! :D

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 10:57

Als jij met de voltige en skijoring ook nog het springen en de vrijheidsdressuur kan laten zien, dan is dat natuurlijk helemaal prima. Leuk juist!

We hebben ook bewust geen hoogte neergezet voor het springen, juist om zoveel mogelijk mensen de mogelijkheid te geven om toch mee te doen. En vergeet niet dat we deze twee disciplines alleen deze ronde vragen. In de volgende rondes komen er weer andere disciplines naar voren.

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 14:01

Zou het heel leuk vinden om mee te doen, maar kan die zaterdag van HE nooit :(

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 14:07

Ik hoop alleen van harte dat er niet teveel mensen zijn die nu maar even gaan VD-stunten zonder er kennis van te hebben... :=
Zie al zoveel ongelukken gebeuren met paarden die te pas en te onpas met benen gooien van zowel jamebtte en steigeren... Scheelt wel dat jullie er een 16+ op hebben gezet! Ben heel benieuwd wat dit toch weer is :))

Als iemand zin heeft om een duo met mij te vormen:
Heb een PRE die VD kan, we zijn ook in de lange lijnen bezig maar waarschijnlijk tegen die tijd nog niet ready om echt veel onder het zadel te gaan doen :Y)

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 14:09

Heb besloten om het niet te doen, maatje had ik wel kunnen vinden maar ik vind het zelf gewoon dood eng :o
Ook denk ik dat Gijs al die drukte niet leuk gaat vinden, en hij helemaal niks meer wil doen door de spanning.

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 14:09

SindyKaya schreef:
Heb besloten om het niet te doen, maatje had ik wel kunnen vinden maar ik vind het zelf gewoon dood eng :o
Ook denk ik dat Gijs al die drukte niet leuk gaat vinden, en hij helemaal niks meer wil doen door de spanning.

Respect dat je je paard zo inschat en voor hem kiest :j

romyyxv

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 14:36

VisibreTeam schreef:
Heb een PRE die VD kan, we zijn ook in de lange lijnen bezig maar waarschijnlijk tegen die tijd nog niet ready om echt veel onder het zadel te gaan doen :Y)

Lijkt me tof Nikki!
Dan hebben we schimmel en schimmel *D
Wij kunnen wel een mooi sprongetje maken hoor ;)

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 14:38

romyyxv schreef:
VisibreTeam schreef:

Lijkt me tof Nikki!
Dan hebben we schimmel en schimmel *D
Wij kunnen wel een mooi sprongetje maken hoor ;)

Ik ga jou pb'en :P

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 15:09

VisibreTeam schreef:
SindyKaya schreef:

Respect dat je je paard zo inschat en voor hem kiest :j

Dankjewel :) Ik ken Gijs al aardig lang en denk dat hij na de trailer reis in z'n koppie al heel moe is

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 16:43

maj0 schreef:
Kan helaas geen en ook niemand die vrijheidsdressuur kent. Maar ben stiekem wel beetje nieuwsgierig wat er nou precies gaat gebeuren. (Kan wel springen haha)

Whaha doe jij springen dan voor my ^^ want dat mag me paard niet whaha

Nee mijn paardje ken alles alleen blinkt uit in vrijheidsdressuur en vind dat super alleen dan iemand vinden die wilt springen :-)

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 16:46

Of andersom als ik iemand kan vinden die vd ken en is niet hoger dan 50 cm dan ken :-) alleen erg spannend vind met Plubliek haha

NotYourLine

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 18:31

Ah supervet! Ben helaas 15 .. Nog één jaartje, volgend jaar zijn we van de partij, haha! :))
Hoop dat ik even langs kan komen om wel alle deelnemers te bewonderen uiteraard. ;)