Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Chasey schreef:Die gevallen dat paarden in de geslachtsdelen worden verminkt lijken me duidelijk kwaad opzet, maar ik denk ook dat er in veel gevallen er een ongeluk achter zit.
kimmie1 schreef:Er is hier een dierenarts en politie bij geweest en een stel bokkers denkt weer te weten dat het anders in elkaar zit, niet te geloven.
kimmie1 schreef:Er is hier een dierenarts en politie bij geweest en een stel bokkers denkt weer te weten dat het anders in elkaar zit, niet te geloven.
future_vet schreef:Hmm ik vraag me toch af of dit opzet is? Been van paard is nou niet echt de meest makkelijk plek om een paard te pijnigen. Ik denk ondanks dat ze geen scherpe voorwerpen oid in het weiland lagen misschien toch stomme pech is geweest en misschien dat ie zichzelf heeft verwond door de hoeven van een ander paard?
maan paard staat daar maar enkele kilometers vandaan! Dan begin je toch meteen weer te vrezen
MaricoGraphy schreef:Zoë, ook van Belgisch Limburg? Tof kom er dan toch meerdere tegen hihi.
In de krant stond idd dat het om de 2 jaar terugkomt. Best vreemd dat ze dan nog altijd geen dader hebben na al die jaren.
ik ben van Sint-Truidrn maar paardje staat akelig dichtbij al die mishandelingen. In 2009 het eerste geval was vlakbij mijn huis, ik kon die paarden van bij mijn slaapkamer zien