Mmm, in Ermelo. Dat is lekker dichtbij voor mij. Als schrijven ligt mij wel, zeker van zo'n leuke dag. Zal er eens over nadenken... Kan op de kick-off day en ik kan vrijdag en zaterdag naar HE. Even thuis overleggen.
Lau
Geplaatst: 13-05-15 10:54
Ik heb mij ook weer opgeven dus het word weer duimendraaien Vorig jaar was echt super leuk en erg leerzaam dus nu hopen dat ik dit jaar weer mee mag.
erg leuke ervaring opgedaan vorig jaar als fotograaf, toen nog met een compact camera, totaal niet verwacht dat ik mee mocht doen en inmiddels zeer fanatiek geworden met een spiegelreflex camera ! was vorig jaar erg leuk bij Tristan , op de dag zelf was het een beetje hectisch, de dag is gewoon te kort / tijd vliegt voorbij ! wij waren voor het interview vooraf bij Emiel voest geweest, voor mij een paar uur rijden. mijn maatje waar ik aan gekoppeld werd kwam ook uit een ander deel van het land en dan is het wel lastig en een beetje schipperen waar en wanneer je ergens naar toe gaat dit jaar kan ik niet op de kick off dag omdat ik dan al afgesproken heb om ergens foto's te maken en persoonlijk vind ik Ermelo te ver weg, deurne was voor mij ongeveer een uurtje rijden maar Ermelo denk ik wel het dubbele. 2 jaar geleden met mijn inmiddels 25 jarige merrie mee gedaan met de demonstratie van TREC, persoonlijk vond ik dat leuker maar dat komt denk ik ook omdat mijn paardje verzot was op de waterbak
iedereen erg veel plezier, en als je het graag doet gewoon aanmelden iedereen maakt kans dat ik vorig jaar wel gezien, je krijgt vooraf goede uitleg en je kan altijd iemand om hulp vragen
Het lijkt me beide super leuk om te doen. Helaas kan ik 13 juni niet, want ik ga al naar PinkPop waar ik super veel zin in heb! Hopelijk kan ik volgend jaar
amke waarom zou je niet uigekozen worden? ik had vorig jaar ook zoiets wie niet waagt wie niet wint , en kreeg toch de kans, was ook verbaasd maar was wel super blij, leuke ervaring en heeft mijn hobby een stuk serieuzer gemaakt en nog fanatieker. ze geven iedereen gelijke kansen als je maar gemotiveerd bent. zoals ik hierboven al typte had ik vorig jaar gewoon een kleine compact camera, de rest had een spiegel reflex
Lau
Geplaatst: 14-05-15 10:17
amkeVH schreef:
Ondanks dat ik vrijwel zeker weet dat ik niet uitgekozen zal worden, toch maar een poging gedaan voor fotograaf
Dat had ik vorig jaar ook, en toen werd ik ook gekozen. Iedereen heeft een gelijke kans. Dus gewoon afwachten. Dat ik vorig jaar gekozen ben betekent niet dat dat dit jaar ook weer gebeurt.
Leuk al zoveel enthousiaste reacties! Ik heb er weer zin in
Yasmine
Geplaatst: 14-05-15 12:11
Wat leuk, al zoveel reacties! Ik heb er ook ontzettend veel zin in
Voor zij die zich willen opgeven als reporter maar twijfelen omdat ze niet zoveel ervaring hebben: gewoon doen! Ik doe een heel uitgebreide workshop over reportages en artikels schrijven, ik leer hoe je een goed interview afneemt en uitschrijft, en achteraf krijg je uitgebreid feedback op alles wat je schrijft. Zolang je maar graag schrijft, komen we er samen wel