Ik weet niet of je de pavo topsport en agrobs op die manier met elkaar kunt vergelijken, ik vind de laatste meer gelijkwaardig aan lucerne als ik eerlijk ben. Dan zou ik eerst kijken of lucerne verschil maakt want dat is veel goedkoper. Mijn paard heeft ook baat bij de pavo topsport. Ik zie minder ribben, maar begin nu ook iets te merken dat ze het werk langer volhoud en ze begint af en toe weer wat ondeugend te worden, heerlijk
Ik las dat agrobs vooral veel soorten geperst gras is en ja in dat op zicht lijkt het misschien meer op lucerne. Ik zal ook eens bij pavo topsport kijken.
gaucho
Geplaatst: 13-05-15 13:16
Ik voer van agrobs de lucerne cobs, ben daar zelf wel erg tevreden over. Laatste jaar is bespiering aanzienlijk toegenomen, zonder de spierstijfheid / bevangenheid die die voorheen nog wel eens had.
Zoals ik het lees zit er in de Agrobs veel minder eiwit dan in de Pavo Topsport en bovendien nauwelijks vet (wat juist rijkelijk aanwezig is bij de Topsport). Dat maakt volgens mij dat een dergelijk product nog niet op de markt was.
De paarden eten het met smaak en vind het wel een fijn product erbij. De topsport zou ik niet zo snel aan al onze paarden voeren, de agrobs gaan gewoon door de bietenpulp.
Hoipiepeloii
Geplaatst: 18-05-15 21:54
Het bevalt mij enorm goed
Koper
Geplaatst: 18-05-15 21:58
Jessica24 schreef:
Zonnebloemolie is helemaal niet zo goed voor je paard. Je kunt dan beter lijnzaadolie geven.
Klopt, zonnebloemolie kun je beter niet geven.
Sojaolie ook niet trouwens. Iets met de regenwouden enzo.