Het drong gisteren nog niet helemaal door maar vandaag wel al meer, kan het gewoon niet geloven dat hij er niet meer is. Mijn vader gesproken en het verhaal aangehoord, echt verschrikkelijk.
Ik heb veel pb's gehad om wie het nou ging, aangezien er meerdere in het dorp zijn die in de drafsport zitten maar het gaat dus om Jan Brouwers, de man van Alie Luitjes.
Laatst bijgewerkt door Essie73 op 03-05-15 20:21, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:puntjes uit namen verwijderd
Ruitje, kan ik mij wat bij voorstellen, ik volg jou topic ook over hoe je te werk gaat, heb wel eens verteld dat ik bij mijn buurvrouw wat mee kreeg over de drafsport, dat is dus bij hun.
Ondanks dat heb ik behoorlijk wat pb's gehad van Bokkers die vroegen om wie het nou ging.
Letsdunit
Geplaatst: 04-05-15 14:49
Toen ik Starnmeer las kreeg ik al een vermoeden..heel veel sterkte voor Alie en naasten toe gewenst.
Ik gok van niet maar dat had in dit geval niks meer uitgemaakt. Hij is eerst met z'n ribben vol tegen een boom geknald, dit heeft ervoor gezorgd dat zijn hart doorboort is en daarna is hij tegen een andere boom geknald als je het perse wil weten. Zoals al gezegd, behoorlijk onrespectvol, deze man is trouwens nooit in het ziekenhuis terecht gekomen maar ter plekke overleden.
Beetje respect is wel op zijn plek voor deze man, ik (en ik denk vele anderen) weten dat hij niet zomaar wat aan klungeld en wist wat hij deed, paard schijnt een vd braafste te zijn maar is ergens van geschrokken en aan de kletter gegaan, dat kan de beste overkomen, het is gewoon een ongeluk stom ongeluk met helaas fatale gevolgen. Ik ben hier behoorlijk van geschrokken en hoop dat de rest van de mensen een beetje met respect willen reageren en geen discussie willen houden over dingen die er niet toe doen.