Abercrombie schreef:Zal vast een fortuin kosten, ben ik een freak als ik mijn eigen overleden paard ook wel zo in de tuin had willen zien staan?? (dan het liefst wel in grazende positie op het gras)
Tuurlijk ben je een freak hahahaha
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hipar schreef:
Abercrombie schreef:Zal vast een fortuin kosten, ben ik een freak als ik mijn eigen overleden paard ook wel zo in de tuin had willen zien staan?? (dan het liefst wel in grazende positie op het gras)
Tuurlijk ben je een freak hahahaha

Abercrombie schreef:Kom op tinus, Urbi was een prachtig exemplaar geweest om opgezet te worden uiteindelijk
[ Afbeelding ]
Ik kan me namelijk echt niet voorstellen dat er binnen zo'n korte tijd toevallig zo veel andalusiërs een dodelijke blessure/ziekte oplopen. Denk dat je sowieso al je best moet doen om hier in NL überhaupt zo veel mooie dieren te vinden die verkocht worden. 8nnemiek schreef:Mooi opgezet ja! In sommige musea zie je toch een hoop slecht werk staan..
Maar ik zou het wel vreselijk vinden als ik mijn paard aan iemand verkoop in de hoop het dier een goed leven krijgt en ik hem een tijdje later opgezet in de krant zie staanIk kan me namelijk echt niet voorstellen dat er binnen zo'n korte tijd toevallig zo veel andalusiërs een dodelijke blessure/ziekte oplopen. Denk dat je sowieso al je best moet doen om hier in NL überhaupt zo veel mooie dieren te vinden die verkocht worden.
mylittlejoy schreef:Maar slachten gaat toch via een pin door het hoofd? Is dan bij elk paard de voorpluk heel strategisch geplaatst of zijn ze gewoon ingeslapen? Niet dat het voor het paard verschil maakt, maar het verhaal komt me zo raar over dat ze klaar stonden om geslacht te worden en dan zo puntgaaf opgezet kunnen worden. Je zou dan denken dat de opdrachtgever de opdracht tot slachten/spuiten zelf heeft gegeven, zodat dit op een manier zou gebeuren dat het velletje zo min mogelijk beschadigd wordt.
8nnemiek schreef:Er staat dat ze uit de Achterhoek komen. Maargoed dat kan natuurlijk gelogen zijn.

wat doen ze dat mooiAbercrombie schreef:Zal vast een fortuin kosten, ben ik een freak als ik mijn eigen overleden paard ook wel zo in de tuin had willen zien staan?? (dan het liefst wel in grazende positie op het gras)
Azmay schreef:Vraag me af of de eigenaren toestemming hebben gegeven eigenlijk, zou het zelf wel naar vinden als ik nu ineens mijn paard op dit filmpje zou herkennen eigenlijk
ElCamino schreef:Hebben jullie by the way al op de site van de preperateurs gekeken ????
Staan gave voetlampen op, van paardenbenen voor 260 euro..... persoonlijk vind ik het wel mooi.
(nou heb ik ook een paardenschedel op het dressoir staan en een hoefbeen in de kast)
dat is niks voor mij
opstaan, vechten, neervallen als ongeleid projectiel, opstaan, tegen de muur op, vallen, opstaan....