Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

haha) maar ik heb dus 2 verzorgshetten, ze zijn allebei zwanger en de veulens komen over 2 en een halve maand
, en de ene merrie is wel ingeschreven bij het shetlandstamboek maar de eigenaresse is haar papieren kwijt, kan je die dan gewoon opvragen of moet je haar dan weer opnieuw in laten schrijven?
) uitleggen want vanwege de aankomende veulens is er dan wel haast bij...
epoka schreef:Coby AVS paspoort is goed!
Het PVE geeft een "gekleurde" uitleg als je het mij vraagt. Eerst zeggen dat veulen gechipt moeten worden en daarna dat het WAARSCHIJNLIJK in het voorjaar 2004 wordt WANT het voorstel moet in de EU worden aangenomen en ZEER waarschijnlijk gebeurt dat NIET. Dus hoeven we in Nederland ook niet te chippen.
Bangmakerij met de uitgiftecontrole enz. Niets aan de hand dus, alleen als je over de straat gaat moet je een paspoort hebben.
En hoe hou je als controleur bv twee schimmels uit elkaar waarvan de aftekeningen niet meer zichtbaar zijn en zelfs de eigenaar al moeite heeft ze uit elkaar te houden. Ben benieuwd hoe het allemaal gaat verlopen.
En waar blijven de paspoorten van gestorven dieren? Worden die ingenomen door cq de dierenarts/ slager??
Hannelore"]
[quote="epoka schreef:Coby AVS paspoort is goed!
Het PVE geeft een "gekleurde" uitleg als je het mij vraagt. Eerst zeggen dat veulen gechipt moeten worden en daarna dat het WAARSCHIJNLIJK in het voorjaar 2004 wordt WANT het voorstel moet in de EU worden aangenomen en ZEER waarschijnlijk gebeurt dat NIET. Dus hoeven we in Nederland ook niet te chippen.
Bangmakerij met de uitgiftecontrole enz. Niets aan de hand dus, alleen als je over de straat gaat moet je een paspoort hebben.
En hoe hou je als controleur bv twee schimmels uit elkaar waarvan de aftekeningen niet meer zichtbaar zijn en zelfs de eigenaar al moeite heeft ze uit elkaar te houden. Ben benieuwd hoe het allemaal gaat verlopen.
En waar blijven de paspoorten van gestorven dieren? Worden die ingenomen door cq de dierenarts/ slager??
Pegasus"]
[quote="Yessy schreef:maar wat ik dus nog steeds het gekste vind, is dat mensen die wel een paard hebben maar nooit op internet kijken dit nu niet zouden weten en straks een superhoge boete moeten betalen!!
)